تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 16:36
131 بازدید
کد خبر : 188769

“پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی” در کرمانشاه ایجاد می‌شود

“پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی” در کرمانشاه ایجاد می‌شود

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در سنقر و کلیایی راه‌اندازی می‌شود. محسن دارابی با بیان اینکه براساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باید سه پروژه صنعتی در استان توسط ایدرو(سازمان نوسازی صنایع ایران) احداث شود، افزود: تاکنون کارهای دو پروژه مهم بیواتانول و

"پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی" در کرمانشاه ایجاد می‌شود

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در سنقر و کلیایی راه‌اندازی می‌شود.

محسن دارابی با بیان اینکه براساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باید سه پروژه صنعتی در استان توسط ایدرو(سازمان نوسازی صنایع ایران) احداث شود، افزود: تاکنون کارهای دو پروژه مهم بیواتانول و بیوایمپلنت اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان کرمانشاه، دارابی ادامه داد: هم اکنون پروژه بیواتانول نزدیک به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  فاز زرد طرح بیوایمپلنت نیز کامل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه یک پروژه از ایدرو طلب دارد، عنوان کرد: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی سومین پروژه‌ای است که مطالعات آن توسط ایدرو به پایان رسیده و جانمایی آن نیز صورت گرفته و بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گفته دارابی به زودی عملیات اجرایی این طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۴۰ نفر  در شهرستان سنقروکلیایی آغاز خواهد شد.

وی از طرح پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی به عنوان یک طرح دانش بنیان و مهم برای کرمانشاه یاد کرد و افزود: این طرح به جهت آنکه مصوبه سفر مقام معظم رهبری است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، لذا از سازمان نوسازی صنایع ایران( ایدرو) تقاضامندیم تکمیل و راه‌اندازی و ساخت این پروژه‌ را سرعت ببخشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.