تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:28
169 بازدید
کد خبر : 208913

سطوح Oppo Find X7 Ultra، برای ارائه اتصال ماهواره ای

سطوح Oppo Find X7 Ultra، برای ارائه اتصال ماهواره ای

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا ما چیزهای زیادی در مورد سری آتی Oppo Find X7 شنیده‌ایم، به خصوص مدل Pro، که انتظار می‌رود دارای سیستم دوربین تله‌فوتو پریسکوپ دوگانه، شارژ ۱۰۰ واتی و یک جزیره دوربین دایره‌ای یا هشت ضلعی باشد. اما آخرین اطلاعات نشان می دهد که دوربین هشت ضلعی گوشی

Alleged Find X7 Pro

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا ما چیزهای زیادی در مورد سری آتی Oppo Find X7 شنیده‌ایم، به خصوص مدل Pro، که انتظار می‌رود دارای سیستم دوربین تله‌فوتو پریسکوپ دوگانه، شارژ ۱۰۰ واتی و یک جزیره دوربین دایره‌ای یا هشت ضلعی باشد. اما آخرین اطلاعات نشان می دهد که دوربین هشت ضلعی گوشی در واقع یک نسخه Ultra آینده است.

ایستگاه گفتگوی دیجیتال در Weibo گزارش جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌دهد Find X7 Ultra از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. جالب اینجاست که اوپو گفته است که پیام‌های ماهواره‌ای را با سری Find X7 خود ارائه می‌کند، اما هیچ نامی ذکر نکرد. ظاهراً مدل‌های وانیلی و پرو این ویژگی را از دست خواهند داد.

این گزارش همچنین می‌گوید که Pro و Ultra از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 SoC و دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپ دوگانه ۳x + 6x استفاده می‌کنند، در حالی که نسخه استاندارد بر روی تراشه MediaTek Dimensity 9300 اجرا می‌شود و دارای یک واحد پریسکوپ ۳x است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.