تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 12:43
154 بازدید
کد خبر : 208927

ویژگی پر امتیاز دیزنی که سزاوار دنباله آن است

ویژگی پر امتیاز دیزنی که سزاوار دنباله آن است

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده دیزنی مدت‌هاست که در مورد فیلم‌های انیمیشن تسلط داشته است و پس از خرید مارول استودیو، با MCU موفقیت زیادی کسب کرد. با این حال، این دو بخش جدا هستند، با یک استثنا قابل توجه. Big Hero 6 که بر اساس یک کمیک مارول ساخته

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده دیزنی مدت‌هاست که در مورد فیلم‌های انیمیشن تسلط داشته است و پس از خرید مارول استودیو، با MCU موفقیت زیادی کسب کرد. با این حال، این دو بخش جدا هستند، با یک استثنا قابل توجه. Big Hero 6 که بر اساس یک کمیک مارول ساخته شده است، این دو را متحد می کند و داستانی دلچسب از خانواده، غم و اندوه و بهبودی را روایت می کند. پس از مرگ غم انگیز برادرش، نابغه نوجوان هیرو هامادا (رایان پاتر) برای انتقام می رود. با کمک ربات پزشکی دوست داشتنی بایمکس (اسکات ادسیت)، چند دوست و اختراعات آنها، تیم با مردی روبرو می شود که برادر هیرو را کشت. این داستان احساسی در زمان انتشار محبوبیت داشت و طرفداران خود را حفظ کرد، اما علیرغم شایعات، هرگز دنباله ای دریافت نکرد.

با گذشت نزدیک به ۱۰ سال از عرضه Big Hero 6، هنوز هیچ خبری رسمی از Big Hero 6 2 (Big Hero 7?) منتشر نشده است. در آن زمان، Frozen و Wreck-It Ralph که هر دو تنها چند سال قبل از Big Hero 6 اکران شدند، دنباله‌های تئاتری داشتند و Frozen فیلم سومی در دست ساخت دارد. با توجه به موفقیت بالقوه این تلاش، فقدان فیلم بعدی برای Big Hero 6 تکان دهنده است. با این حال، شخصیت ها بازگشته اند. این فیلم دو اسپین آف دریافت کرد، Big Hero 6: The Series و اخیراً Baymax! مینی سریال با توجه به اینکه شایعات درباره دنباله Big Hero 6 در بهترین حالت مبهم بودند، این می‌تواند ادامه‌ای باشد که به آن اشاره می‌شد، با این حال این گمانه‌زنی‌ها درباره عرضه یک قسمت دیگر به صفحه بزرگ را متوقف نمی‌کند.

 

با وجود باز گذاشتن درها برای بازگشت، دنباله «قهرمان بزرگ ۶» هرگز اتفاق نیفتاد

مانند هر فیلم محبوب دیگری، پس از نمایش Big Hero 6، همه می‌خواستند بدانند چه چیزی برای شخصیت‌ها پیش می‌آید. مفهوم پر از پتانسیل است. با هیرو، هانی لمون (جنسیس رودریگز)، برو برو (جمی چانگ)، واسابی (دیمون وینز جونیور)، فرد (تی.جی میلر) و بایمکس که به عنوان قهرمان کار می کنند، چالش هایی که می توانستند انجام دهند پایانی ندارد. و زندگی مضاعف آنها به عنوان دانش آموز در یک مدرسه عالی فقط احتمالات را تقویت می کند. اگرچه این فیلم پایان رضایت‌بخشی داشت، اما در را برای افراد بیشتری باز گذاشت و طرفداران انتظار داشتند دیزنی داستان را ادامه دهد. مانند بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی، Big Hero 6 از کمیک‌هایی با چندین داستان اقتباس شده است. اگرچه فیلم تغییرات قابل توجهی ایجاد کرد، اما ارتباط بیشتری با این شخصیت ها وجود دارد.

پس از انتشار Big Hero 6، نکات متعددی مبنی بر انتشار بیشتر وجود داشت، اگرچه اعلام رسمی دنباله‌ای هرگز اتفاق نیفتاد. در سال ۲۰۱۵، شایعات مربوط به ساخت دنباله به طور گسترده منتشر شد، با نظراتی از سوی بازیگران که به نظر می رسید آن را تایید می کرد. در همین زمان، رودریگز در پاسخ به سوالی در مورد یک دنباله به MTV گفت: “هیچ چیز قطعی وجود ندارد. صحبت هایی در مورد اتفاقی وجود دارد.” این ثابت می کند که شایعات بیش از آرزوی هواداران بوده است. اظهارات رودریگز به زودی با اظهار نظری از نویسنده مشهور کتاب های مصور، استن لی، که نقش کوتاهی در صحنه پس از فیلم Big Hero 6 داشت، دنبال شد. در حین بحث در مورد برنامه‌های مارول برای فیلم‌های جدید، لی ادعا کرد که آنها «باید برای» چندین فیلم بعدی برگردند، که همه اتفاق افتاده‌اند، به جز Big Hero 6.

 

فرانچایز The Big Hero 6 با یک سریال تلویزیونی و مینی سریال Disney+ گسترش یافت

اگرچه هیچ دنباله‌ای ساخته نشده است، اما داستان با فیلم تمام نمی‌شود. Big Hero 6 از آن زمان یک سریال تلویزیونی در کانال Disney و یک مینی سریال Disney+ داشته است. Big Hero 6: The Series در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و سه فصل داشت. اگرچه به نظر متفاوت از فیلم بود، اما با انیمیشن سنتی آن که با دست طراحی شده بود، بیشتر صداپیشگان بازگشتند تا شخصیت ها را دوباره زنده کنند. این مجموعه بر روی تیم در زمان پس از فیلم تمرکز می کند، زیرا آنها در موسسه فناوری سان فرانسوکیو حضور می یابند و به عنوان ابرقهرمانان از شهر محافظت می کنند. در ضمن مینی سریال Baymax! بر روی ربات تمرکز می کند زیرا او کاری را انجام می دهد که همیشه قرار بود انجام دهد: کمک به مردم. بایمکس که برای مراقبت از بیماران و مجروحان ساخته شده است، بخش زیادی از فیلم را فقط بر روی هیرو متمرکز می کند، اما سریال او را در کنار سایر بیماران نشان می دهد که بایمکس به هدف خود می رسد.

شایعات دنباله دار همیشه مبهم بودند و یکی یا هر دوی این سریال ها می توانستند منبع باشند. اگرچه این رایج ترین دنباله یک فیلم موفق نیست، دیزنی قبلاً آن را انجام داده است. این سریال ها مسیر تیم را ادامه می دهند و شخصیت ها را بیشتر توسعه می دهند. اما آنها به این معنا نیستند که شانسی برای فیلم دوم وجود ندارد. اسپین آف ها ثابت می کنند که طرفداران و بازیگران علاقه مند به ادامه داستان هستند، یعنی همیشه امید وجود دارد.

 

«قهرمان بزرگ ۶» سزاوار یک دنباله تئاتر است

اگرچه حفظ یک فرنچایز تلویزیونی دستاورد کوچکی نیست، Big Hero 6 باید یک فیلم دنباله‌دار داشته باشد. با این حال، اگر قرار بود در این مرحله اتفاق بیفتد، پس از نسخه اصلی خواهد بود. Big Hero 6 که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، تقریبا یک دهه منتظر ماند و هنوز خبری از آن نیست. پس از اتمام فیلم دنیای عجیب، کارگردان همکار دان هال گفت: «هیچ بحثی در مورد یکی دیگر از فیلم های Big Hero 6 صورت نگرفته است، زیرا پروژه های دیگر او را مشغول نگه داشته اند، قابل درک است. اما عدم بحث به این معنا نیست که هرگز نمی تواند اتفاق بیفتد، به خصوص اگر شخصیت ها محبوب باقی بمانند.

این فیلم با داستانی خارق‌العاده و محبوبیت فراوان، دنباله‌ای را به دست آورده است. اگر دو سری و کمپین تجاری عظیم به رهبری Baymax کافی نبود، محبوبیت نسخه اصلی را می توان با اضافه شدن آینده San Fransokyo به Disneyland’s California Adventure ثابت کرد. تعداد کمی از املاک دیزنی بیش از یک بار سواری در پارک ها دریافت می کنند، و بسیاری حتی آن را دریافت نمی کنند، بنابراین این اضافه شدن قابل توجه است. اما این فیلم خیلی بیشتر از محبوبیت آن است. این پیش فرض شگفتی های علم را از طریق اختراعات متعدد شخصیت ها نشان می دهد و بچه ها را تشویق می کند تا به موضوع حیاتی علاقه مند شوند. حتی مهمتر از آن، Big Hero 6 به خوبی از تنوع خود استفاده می کند، چیزی که اغلب در چنین فیلم هایی وجود ندارد. Big Hero 6 هر اونس موفقیتی را به دست آورد، و اگرچه داشتن چندین سری اسپین آف چشمگیر است، این فیلم سزاوار یک قسمت دیگر است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.