تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 22:07
285 بازدید
کد خبر : 208906

اپل سرانجام غار کرد و اعلام کرد که قصد دارد RCS را در سال ۲۰۲۴ به آیفون‌ها بیاورد

اپل سرانجام غار کرد و اعلام کرد که قصد دارد RCS را در سال ۲۰۲۴ به آیفون‌ها بیاورد

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا رنگ حباب های چت به دلایلی برای مردم ایالات متحده بسیار مهم است. آبی خوب است، سبز ضعیف است – یا چیزی شبیه به آن، درست است؟ ما نمی دانیم، ما از اروپا هستیم و اینجا مردم واتس اپ و تلگرام و فیس بوک مسنجر دارند.

Apple finally caves, announces plan to bring RCS to iPhones in 2024

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا رنگ حباب های چت به دلایلی برای مردم ایالات متحده بسیار مهم است. آبی خوب است، سبز ضعیف است – یا چیزی شبیه به آن، درست است؟ ما نمی دانیم، ما از اروپا هستیم و اینجا مردم واتس اپ و تلگرام و فیس بوک مسنجر دارند. اما در ایالات متحده، حباب ها مهم هستند.

و متأسفانه، حتی با اعلام پیشگامانه امروز اپل، به این کار ادامه خواهند داد. این شرکت در نهایت تسلیم شد و فاش کرد که قصد دارد از سال آینده RCS را در iOS استفاده کند. همانطور که می دانید RCS استانداردی شبیه iMessage است که در بالای پیامک ها کار می کند.

اپل سرانجام غار کرد و اعلام کرد که قصد دارد RCS را در سال ۲۰۲۴ به آیفون‌ها بیاورد
اما مهم این است که iMessage نیست. اپل RCS را در آیفون‌ها ادغام می‌کند، اما iMessage همچنان وجود خواهد داشت و در حالی که به طور کامل آن را اعلام نکرده است، ما حاضریم شرط‌بندی کنیم که پیام‌های ارسال شده از طریق RCS همچنان حباب‌های سبز رنگ خواهند داشت.

RCS بسیاری از ویژگی‌های iMessage مانند را برای پیام‌رسانی بین پلتفرمی بین آیفون و اندروید به ارمغان می‌آورد: رسید خواندن، نشانگرهای تایپ، اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو با کیفیت بالا، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، کارها.

و در پایان باز هم اهمیتی نخواهد داشت، زیرا حباب ها همچنان سبز خواهند بود. بنابراین همه چیز برای Nothing خواهد بود – که جالب است که هنوز تنها راه برای دریافت حباب های آبی از یک دستگاه اندرویدی با Nothing Chats که اخیراً رونمایی شده است، به شما ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.