تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 12:55
131 بازدید
کد خبر : 208897

طراحی Realme GT5 Pro در TENAA فاش شد

طراحی Realme GT5 Pro در TENAA فاش شد

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا پرچمدار بعدی ریلمی GT5 Pro نام دارد و دارای سه دوربین قدرتمند در پشت و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. یک ناشناخته بزرگ این بود که آیا این گوشی شبیه GT5 خواهد بود یا خیر، و اکنون ما پاسخ آن را داریم. به لطف

Huawei Mate 50 Pro

به گزارش نوین نیوز و به نقل از گسمارنا پرچمدار بعدی ریلمی GT5 Pro نام دارد و دارای سه دوربین قدرتمند در پشت و چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. یک ناشناخته بزرگ این بود که آیا این گوشی شبیه GT5 خواهد بود یا خیر، و اکنون ما پاسخ آن را داریم.

به لطف فهرستی در TENAA، می‌توانیم تأیید کنیم که Realme GT5 Pro در واقع شبیه‌تر به سری Huawei Mate 50 با چهار دوربین در یک جزیره دایره‌ای و یک فلاش LED عمودی خواهد بود.

این تصاویر همچنین یک صفحه نمایش AMOLED خمیده ۲.۵ بعدی با یک دوربین سلفی در پشت سوراخ پانچ را نشان می دهد، در حالی که تنظیمات دوربین در پشت بسیار بیرون زده است. کلیدهای پاور و ولوم در سمت راست قرار دارند.

لیست TENAA هنوز هیچ مشخصاتی را فاش نکرده است، اما ما انتظار داریم سه سنسور سونی IMX برای دوربین ها، از جمله یک IMX966 کاملاً جدید با اندازه ۱/۱.۴ اینچی که به لطف چیدمان انباشته آن، همتراز با IMX989 1 اینچی باشد، برای دوربین ها عمل کند. هنگامی که Realme کمپین تبلیغاتی خود را برای پرچمدار آغاز کند، جزئیات بیشتری را خواهیم دانست که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.