تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:35
121 بازدید
کد خبر : 208859

۳۰ خیابان شهر لنده شبکه انتقال آب ندارند

۳۰ خیابان شهر لنده شبکه انتقال آب ندارند

“بهنام داورپناه” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: بدلیل نبود شبکه‌های انتقال آب شُرب سالم به این خیابان‌ها، اکنون با نارضایتی گسترده مردمی مواجه هستیم و از سویی نیز متاسفانه، اعتبارات لازم برای احداث این خطوط انتقال نداریم. وی افزود: علاوه بر مشکلات عنوان شده، وضعیت شبکه‌های آبرسانی بیش از ۳۵ خیابان

۳۰ خیابان شهر لنده شبکه انتقال آب ندارند

“بهنام داورپناه” در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: بدلیل نبود شبکه‌های انتقال آب شُرب سالم به این خیابان‌ها، اکنون با نارضایتی گسترده مردمی مواجه هستیم و از سویی نیز متاسفانه، اعتبارات لازم برای احداث این خطوط انتقال نداریم.

وی افزود: علاوه بر مشکلات عنوان شده، وضعیت شبکه‌های آبرسانی بیش از ۳۵ خیابان و کوچه شهر لنده نیز فرسوده است که باعث شکستگی دائمی خطوط انتقال آب در این خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای امسال، اقدامات خوبی در جهت تعویض و اصلاح شبکه برای ۱۵ خیابان با همکاری شهرداری و شورای شهر بواسطه اعطای مجوز برای حفاری را شروع کرده‌ایم، یادآور شد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر خط لوله و شبکه‌سازی توسط کارکنان مجموعه این اداره در سطح شهرستان و با اعتبارات داخلی اجرایی شد.

داورپناه از صرفه‌جویی پنج میلیارد ریالی در این ارتباط هم خبرداده و خاطرنشان کرد: برابر مناقصه‌ای که شرکت آب و فاضلاب استان برای اصلاح و توسعه شبکه آب شهر لنده منتشر کرده‌، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر دیگر از شبکه‌های آبرسانی در سطح این شهر توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی از جذب ۸۰ درصدی بیش از ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ هم خبرداد و تصریح کرد: اعتبارات حوزه آب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، باتوجه‌ به مشکلاتی که در این بخش در سطح شهر لنده مرکز شهرستان وجود دارد، نسبت به گذشته چندین برابر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.