تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 20:39
280 بازدید
کد خبر : 206640

ویژگی‌های دسترسی جدید God of War PC پایه را برای God of War Ragnarok ایجاد کرد

ویژگی‌های دسترسی جدید God of War PC پایه را برای God of War Ragnarok ایجاد کرد

  پورت PC God of War در روز جمعه وارد بازار می‌شود، و این یک پورت خوب است: در بررسی ما، مورگان پارک، نویسنده کارکنان، پشتیبانی از DLSS آن را که نرخ فریم‌های بالای ۶۰ فریم در ثانیه را قادر می‌سازد، تحسین کرد. برای توسعه دهندگان God of War، پورت رایانه شخصی فرصتی برای اضافه

 

C:\Users\mohammad\Downloads\1\111.jpg

پورت PC God of War در روز جمعه وارد بازار می‌شود، و این یک پورت خوب است: در بررسی ما، مورگان پارک، نویسنده کارکنان، پشتیبانی از DLSS آن را که نرخ فریم‌های بالای ۶۰ فریم در ثانیه را قادر می‌سازد، تحسین کرد. برای توسعه دهندگان God of War، پورت رایانه شخصی فرصتی برای اضافه کردن پشتیبانی فوق عریض و شماره گیری چند تنظیمات فراتر از آنچه در پلی استیشن ۴ می توانستند انجام دهند، بود، اما همچنین فرصتی بود برای بازنگری در نحوه دسترسی آنها هنگام ساخت بازی.

 

میلا پاولین، سرپرست UX و دسترسی، می‌گوید: «این واقعاً پایه‌ای را در باطن ایجاد کرده است. “بسیاری از ویژگی های دسترسی نیاز دارند که خط لوله خود را در مورد نحوه ایجاد محتوا تغییر دهید. [درگاه PC] به ما اجازه داد تا به داخل برگردیم و نحوه ساخت برخی از کدهای اساسی را دوباره بررسی کنیم.”

C:\Users\mohammad\Downloads\1\222.jpeg

برای نسخه رایانه شخصی God of War، توسعه‌دهندگان می‌خواستند به سرعت دویدن بپردازند، که باید روی دکمه انگشت روی یک کنترلر (معروف به دکمه L3) کلیک کنید. پاولین گفت: «بسیاری از بازیکنان استفاده از این دکمه را کمی دشوار می دانند. برای بازیکنانی که دچار خستگی عضلانی هستند، کلیک شدید مورد نیاز برای فشار دادن انگشتان شست می‌تواند مانعی باشد، بنابراین استودیوی سانتا مونیکا یک ویژگی اسپرینت خودکار را در نسخه جدید رایانه شخصی ایجاد کرد. می‌توانید آستانه‌ای تعیین کنید که تعیین می‌کند چه مدت باید یک جهت را نگه دارید تا کریتوس به‌طور خودکار شروع به دویدن کند.

 

Pavlin اشاره کرد که قابلیت سفارشی‌سازی و پشتیبانی رایانه‌های شخصی از انواع کنترلرها به طور طبیعی راه را برای گزینه‌های دسترسی بیشتر باز می‌کند، اما این مزایا می‌تواند به‌طور غیرمستقیم به بازی بعدی سانتا مونیکا در PS5: God of War Ragnarok نیز منتقل شود. بررسی مجدد کد ۲۰۱۸ به توسعه دهندگان این فرصت را داد تا یک “چارچوب قابل دسترس تر” برای بازی بعدی خود بسازند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\images.jpeg

پاولین گفت: «کار بر روی مواردی مانند نقشه‌برداری مجدد صفحه کلید به ما امکان می‌دهد تا به طور کلی به نحوه عملکرد خط لوله نگاه کنیم و آن را در تمام محصولات پیام کوتاه خود به پیش ببریم. “بنابراین این به ما کمک می کند تا پایه ای بهتر بسازیم تا بتوانیم در محصولات آینده از آن استفاده کنیم.”

 

مت دیوالد، تهیه کننده فنی ارشد، اضافه کرد که “کامپیوتر تنها بخش کوچکی از کاری است که ما می خواهیم برای دسترسی انجام دهیم. این چیزهایی است که می توانیم به راحتی بدون بازگشت به عقب و نوشتن مجدد محتوا انجام دهیم. اما از نظر میلا، دسترسی به آن واقعا مهم است. و ما می خواهیم تلاش کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم تا آنجا که می توانیم حمایت کنیم. بنابراین برنامه های بزرگی وجود دارد.”

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد پورت رایانه شخصی God of War، نکات God of War ما را برای بازیکنانی که اولین بار هستند بررسی کنید، و لطفاً تاری حرکت را خاموش کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.