تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 - 0:09
144 بازدید
کد خبر : 208705

معرفی ۱۷ملک مازاد برای مولد سازی در آموزش و پرورش استان/صدور بیش از ۶۵هزار حکم کارگزینی برای معلمان استان

معرفی ۱۷ملک مازاد برای مولد سازی در آموزش و پرورش استان/صدور بیش از ۶۵هزار حکم کارگزینی برای معلمان استان

علی اسماعیلی، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با تبریک فرا رسیدن هفته معلم، گفت: بیش از ۶۵هزار حکم کارگزینی در استان زنجان برای معلمان صادر شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان، ادامه داد: ۳۰ درصد از افراد به رتبه بندی خود معترض هستند که اعتراضات توسط ارزیابان داخل استان

معرفی 17ملک مازاد برای مولد سازی در آموزش و پرورش استان/صدور بیش از  65هزار حکم کارگزینی برای معلمان استان

علی اسماعیلی، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با تبریک فرا رسیدن هفته معلم، گفت: بیش از ۶۵هزار حکم کارگزینی در استان زنجان برای معلمان صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، ادامه داد: ۳۰ درصد از افراد به رتبه بندی خود معترض هستند که اعتراضات توسط ارزیابان داخل استان بررسی خواهد شد.

وی، گفت: هدف‌گذاری ما برای سال تحصیلی آینده این است که ۴۲ درصد از دانش آموزان ما به سمت هنرستان‌ها و ۵۸ درصد هم به سمت رشته‌های نظری سوق پیدا کنند.

اسماعیلی، افزود: پیگیر مجهز کردن هنرستان‌ها و همچنین ایجاد هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در جوار کارخانه‌ها و آموزش دانش آموزان برای مشاغل مرتبط با نیاز کارخانه‌ها هستیم.

این مسئول آموزشی دراستان، با اشاره به اینکه هزینه فروش ملک مازاد به پروژه‌های در حال احداث تزریق شده است، افزود: پیش از این به اشتباه لیستی از املاک مازاد منتشر شده بود که در آن‌ها مدرسه‌های خیری و املاک وقفی وجود داشت که این لیست اصلاح شده است.

اسماعیلی، همچنین از آغاز ثبت‌نام کتب درسی میان پایه‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد کتبی که سال بعد نیاز خواهد بود در انبارهای ما موجود است و ثبت‌نام کتب درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از ۵ تیرماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، در پایان  بااشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در سطح مدارس نیز، اضافه کرد: هدف دشمنان نا امن نشان دادن مدارس و ایجاد تشویش در اذهان عمومی و خانواده‌ها بود که موفق نشد و بخش عمده این مسئله مربوط به شیطنت دانش‌آموزان بود و برخی بد حالی‌ها نیز بیشتر در اثر ایجاد حالت روانی بود و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.