تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 19:42
143 بازدید
کد خبر : 208854

ضرورت احصاء نیازمندی زمینه‌های اشتغال نیروی کار در استان

ضرورت احصاء نیازمندی زمینه‌های اشتغال نیروی کار در استان

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  محسن افشارچی، امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه ایجاد پنل‌های خورشیدی در استان انجام شده است. استاندار زنجان،  به برخی آمارها در رابطه با زاد و ولد در منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی درست

ضرورت احصاء نیازمندی زمینه‌های اشتغال نیروی کار در استان

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،  محسن افشارچی، امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه ایجاد پنل‌های خورشیدی در استان انجام شده است.

استاندار زنجان،  به برخی آمارها در رابطه با زاد و ولد در منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی درست باید تحلیل آمارها نسبت به موضوعات مختلف نیز پیوست کار باشد.

افشارچی بر ضرورت ارائه آمار از رئوس دستگاه‌های مختلف به‌صورت تصویری و تحلیلی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید بدانیم چه نکات قوت و ضعفی داریم و چگونه قرار است نقشه راه در آن حوزه ترسیم کنیم.

استاندار زنجان ادامه داد: در حوزه اشتغال وضعیت مناسبی داریم و در این بخش جزو استان‌های خوب هستیم ولی باید بدانیم در چه زمینه‌ای نیاز به نیرو داریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در انجام کارها دلایل را بررسی و در نهایت نتیجه‌گیری کنیم، افزود: نگاه منطقی به مسائل نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.