تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 13:46
46 بازدید
کد خبر : 208888

رنو ولوو، CMA CGM را برای پروژه ون برقی وارد می کند

رنو ولوو، CMA CGM را برای پروژه ون برقی وارد می کند

به گزارش نوین نیوز و به نقل از رویترز پاریس، ۶ اکتبر (رویترز) – رنو (RENA.PA) با خودروساز دیگر ولوو (VOLVb.ST) و گروه حمل و نقل CMA CGM روی پروژه ون برقی که رنو برای تقویت موقعیت خود در بازار پررونق خودروهای برقی در حال توسعه آن است، همکاری خواهد کرد. . رنو و ولوو

The logo of Renault is seen at the Viva Technology conference

به گزارش نوین نیوز و به نقل از رویترز پاریس، ۶ اکتبر (رویترز) – رنو (RENA.PA) با خودروساز دیگر ولوو (VOLVb.ST) و گروه حمل و نقل CMA CGM روی پروژه ون برقی که رنو برای تقویت موقعیت خود در بازار پررونق خودروهای برقی در حال توسعه آن است، همکاری خواهد کرد. .

رنو و ولوو قراردادهای الزام آور برای راه اندازی یک شرکت جدید امضا کردند که در آن ابتدا هر یک ۵۰ درصد سهام و هر یک ۳۰۰ میلیون یورو (۳۱۶ میلیون دلار) در سه سال آینده سرمایه گذاری خواهند کرد.

CMA CGM یک نامه تعهد غیر الزام آور با رنو و ولوو امضا کرد تا به شرکت جدید بپیوندد و ۱۲۰ میلیون یورو از طریق PULSE سرمایه گذاری کند، صندوق انرژی آن متمرکز بر کربن زدایی بخش های حمل و نقل و لجستیک است.

رنو در حال کار بر روی طرحی برای عرضه یک ون الکتریکی جدید در سال ۲۰۲۶ برای برندهای رنو و نیسان است. منابع در اوایل سال جاری گفتند که این پروژه ممکن است توسط برند رنو تراکس متعلق به ولوو ملحق شود، اگرچه گروه مرسدس بنز (MBGn.DE)، شریک قدیمی رنو در ون، شرکت نخواهد کرد.

شرکا گفتند که راه اندازی جوینت ونچر بین رنو و ولوو در اوایل سال ۲۰۲۴، مشروط به فرآیندهای تأیید نظارتی، با CMA CGM که متعاقباً وارد شرکت جدید می شود، انتظار می رود.

انتظار می رود تولید در سال ۲۰۲۶ آغاز شود و شرکت آینده در فرانسه مستقر شود.

جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه زمانی CMA CGM ممکن است بپیوندد یا چه سهمی ممکن است در این سرمایه گذاری داشته باشد وجود نداشت.

آنها گفتند که رنو و ولوو به دنبال سرمایه گذاری و شرکای تجاری بیشتر خواهند بود.

این شرکت‌ها گفتند که پیش‌بینی می‌شود اندازه بازار وانت‌های برقی در اروپا تا سال ۲۰۳۰ سه برابر شود، و افزودند که وانت‌های آینده آن‌ها ۳۰ درصد هزینه‌های استفاده کلی برای مشتریان لجستیک را از طریق طراحی «وسیله نقلیه تعریف‌شده نرم‌افزاری» کاهش خواهند داد.

CMA CGM که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در حمل‌ونقل غیردریایی انجام داده است، به انطباق طراحی با نیازهای شرکت‌های لجستیکی کمک می‌کند و همچنین پشتیبانی از زنجیره تامین را فراهم می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.