تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 21:25
142 بازدید
کد خبر : 206549

دانلود زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 زیرنویس فیلم مکس دیوانه ۲ یک فیلم اکشن پسا آخرالزمانی استرالیایی محصول ۱۹۸۱ به کارگردانی جورج میلر است. این دومین قسمت از مجموعه مکس دیوانه است که مل گیبسون در نقش مکس روکاتانسکی «دیوانه» بازی می کند. داستان فیلم درباره جامعه ای از شهرک نشینان که برای دفاع

دانلود زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 زیرنویس فیلم مکس دیوانه ۲ یک فیلم اکشن پسا آخرالزمانی استرالیایی محصول ۱۹۸۱ به کارگردانی جورج میلر است. این دومین قسمت از مجموعه مکس دیوانه است که مل گیبسون در نقش مکس روکاتانسکی «دیوانه» بازی می کند. داستان فیلم درباره جامعه ای از شهرک نشینان که برای دفاع از خود در برابر گروه غارتگران غارتگر حرکت می کنند، از یک موتیف کهن الگوی فیلم مرزی «وسترن» پیروی می کند، همچنین نقش مکس به عنوان مردی سرسخت که تصمیم برای کمک به مهاجران به او کمک می کند تا انسانیت خود را دوباره کشف کند. فیلمبرداری در لوکیشن های اطراف Broken Hill، در Outback of New South Wales انجام شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 پس از یک جنگ جهانی که منجر به کمبود گسترده نفت شد، تمدن فروپاشید و جهان به بربریت فرو رفت. اکنون، پلیس سابق مکس راکاتانسکی، که توسط مرگ خانواده اش تسخیر شده است، V-8 Pursuit Special با سوپرشارژر سیاه و سفید خود را در سراسر بیابان بیابان استرالیا می راند و با سگ گاو استرالیایی خود به دنبال غذا و بنزین می گردد. او با استفاده از مهارت‌های رانندگی و یک تفنگ ساچمه‌ای اره‌شده، بر گروه کوچکی از غارت‌گران به رهبری دوچرخه‌سوار بدون لول ویز، مانور می‌دهد و مقداری بنزین از یک نیمه کامیون خراب می‌گیرد.

بعداً، مکس تلاش می‌کند تا سوخت یک جایروکوپتر را که ظاهراً رها شده است جمع‌آوری کند، اما خلبان در کمین قرار می‌گیرد. مکس با کمک سگش بر مرد غلبه می کند و در ازای هدایت شدن به پالایشگاه نفتی که خلبان کشف کرده است، جان او را نجات می دهد. آنها در طول حمله روزانه به تأسیسات توسط یک باند موتوری متشکل از اعضای آن ویز می رسند.

روز بعد، مکس شاهد است که چندین اتومبیل از محوطه محاصره شده خارج می شوند و توسط غارتگران تعقیب می شوند. او تنها بازمانده یک ماشین را نجات می دهد و برای بازگرداندن او به مجتمع در ازای سوخت قرارداد می بندد، اما مرد اندکی پس از اینکه مکس او را پس می گیرد می میرد و رهبر شهرک نشینان، پاپاگالو، معامله را نادیده می گیرد. شهرک نشینان در حال مصادره ماشین مکس و بیرون راندن او از محوطه خود هستند که غارتگران به گفتگو برگشتند. یک کودک وحشی که در زمین بایر نزدیک پالایشگاه زندگی می کند، شریک وز را با یک بومرنگ فلزی می کشد و وز می خواهد انتقام بگیرد، اما رهبر باند، مردی با نقاب عضلانی به نام “لرد هومونگوس”، پیشنهاد می کند که در ازای سوخت ساکنان، جان آنها را نجات دهد. عرضه می کند و برای روز می گذارد.

دانلود زیرنویس فیلم مکس دیوانه ۲ ۱۹۸۱ با اختلاف بین شهرک نشینان در مورد اینکه چه باید بکنند، مکس قرارداد خود را پیشنهاد می کند: او نیمه کامیونی را که قبلا دیده بود برای آنها می آورد تا اگر ماشینش را پس دهند و به همان اندازه سوخت به او بدهند، بتوانند تانکر پر از نفت خود را ببرند. همانطور که او می تواند حمل کند. شهرک نشینان موافقت می کنند که به او اجازه دهند تلاش کند، و آن شب مکس از کنار غارتگران پیاده می گذرد و سوخت کامیون را حمل می کند. او با کاپیتان ژیرو روبرو می شود و مرد را مجبور می کند تا او را به سمت کامیون ببرد، و او می تواند آن را شروع کند. هنگامی که مکس در راه بازگشت به پالایشگاه از اردوگاه غارتگران عبور می کند، تا حدودی آسیب دیده است، اما او موفق می شود و پس از آن ژیروکوپتر.

زیرنویس فیلم The Road Warrior 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Road Warrior 1981 مکس درخواست پاپاگالو را برای همراهی با مهاجران به بهشت افسانه‌ای شمالی رد می‌کند و در عوض تصمیم می‌گیرد سوخت خود را جمع‌آوری کند و برود. Wez او را با استفاده از وسیله نقلیه مجهز به اکسید نیتروژن Humungus گرفتار می کند و باعث تصادف او می شود. یک غارتگر سگ مکس را می کشد و می خواهد مکس را که به شدت مجروح شده بود بکشد، زمانی که غارتگری به نام تودی تلاش می کند تا سوخت را از مخازن Pursuit Special خارج کند و ماشین را به سمت خود تخریبی سوق دهد. مکس توسط کاپیتان ژیرو نجات داده می شود و به محوطه باز می گردد.

مکس با وجود جراحاتش، اصرار دارد که کامیون تعمیر شده را در حین فرار رانندگی کند. پشتیبانی او شامل کاپیتان ژیرو، پاپاگالو در یک وسیله نقلیه جداگانه، سه نفر از مهاجران در قسمت بیرونی تانکر زرهی و فرال کید است که هنگام خروج از کامیون می پرد. غارتگران نفتکش را تعقیب می کنند و به ساکنان باقی مانده اجازه می دهند تا پس از منفجر کردن پالایشگاه، با کاروانی از وسایل نقلیه کوچکتر از محوطه خود فرار کنند.

پاپاگالو و سه شهرک نشین کشته می شوند و کاپیتان ژیرو سرنگون می شود. مکس کامیون را می چرخاند و در حالی که با وز در حال مبارزه است، هومونگوس با کامیون برخورد می کند و وز و خودش را می کشد. کامیون از جاده خارج می شود و غارتگران بازمانده صحنه را بررسی می کنند و می روند. هنگامی که مکس Feral Kid را از تانکر خراب شده حمل می کند، می بیند که شن و ماسه از مخزن نشت می کند، نه نفت. کاپیتان ژیرو سوار می شود و مکس و فرال کید را برای قرار ملاقات با مهاجرانی می برد که سوخت را در بشکه های نفت داخل وسایل نقلیه خود حمل می کردند.

زیرنویس فیلم مکس دیوانه ۲ ۱۹۸۱ کاپیتان ژیرو جانشین پاپاگالو به عنوان رهبر مهاجران می شود و آنها را به شمال می برد. بچه وحشی که خود را به عنوان راوی فیلم نشان می دهد، نقل می کند که وقتی بزرگ شد “رئیس قبیله بزرگ شمالی” شد. او در پایان می گوید که دیگر جنگجوی جاده را ندیده است.

زیرنویس The Road Warrior 1981 - بلو سابتایتل

زیرنویس مکس دیوانه ۲ ۱۹۸۱ یک موفقیت تجاری بود و تنها در استرالیا ۱۰.۸ میلیون دلار استرالیا به دست آورد که دو برابر درآمد مکس دیوانه در این کشور بود تا به پرفروش ترین فیلم استرالیایی در باکس آفیس استرالیا تبدیل شود. با وجود اینکه Mad Max 2 بیشتر از نسخه قبلی خود ساخته بود، هرگز آن رکورد را نداشت، زیرا گالیپولی زودتر در سال ۱۹۸۱ اکران شد و ۱۱.۷ میلیون دلار استرالیا در استرالیا به دست آورد.

در ایالات متحده، با فروش ۲۳.۶ میلیون دلار آمریکا و اجاره تئاتر ۱۱ میلیون دلار، این فیلم نیز بهتر از دیوانه مکس عمل کرد. زمانی که آن فیلم در سال ۱۹۸۰ در ایالات متحده اکران شد، اکران مناسبی از توزیع کننده آن، American International Pictures دریافت نکرد، زیرا AIP پس از خرید توسط Filmways, Inc یک سال قبل در مراحل نهایی تغییر مالکیت بود. و باکس آفیس آن تحت تاثیر قرار گرفت. برادران وارنر تصمیم گرفتند فیلم Mad Max 2 را در ایالات متحده منتشر کنند، اما با توجه به اینکه فیلم اول در آمریکای شمالی شناخته شده نبود (اگرچه از طریق پخش کانال های کابلی محبوب تر می شد)، تصمیم گرفتند نام دنباله را تغییر دهند. به The Road Warrior. تبلیغات فیلم از جمله تبلیغات چاپی، تریلرها و تبلیغات تلویزیونی به هیچ وجه به شخصیت مکس اشاره ای نداشت و از دنباله بودن فیلم طفره رفت. برای اکثر بینندگان آمریکایی، اولین تصورشان از جنگجوی جاده که دنباله‌ای بر مکس دیوانه است، زمانی بود که فیلم‌های سیاه و سفید و آرشیوی فیلم اول را در قسمت مقدمه فیلم دوم دیدند. هنگامی که Vestron Video بعداً Mad Max را در ویدیوی خانگی منتشر کرد، آنها با برچسب “سلف هیجان انگیز The Road Warrior” از آن با حروف بزرگ استفاده کردند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.