تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 21:28
111 بازدید
کد خبر : 208884

بررسی اپل آیفون ۱۵ پرو مکس

بررسی اپل آیفون ۱۵ پرو مکس

به گزارش نوین نیوز و به نقل از gsmarena آیفون‌ها اکنون ارسال می‌شوند و آیفون ۱۵ پرو مکس ما نیز از راه رسید! بنابراین در اینجا یک جعبه گشایی وجود دارد که ما شروع به بررسی این جانور تکنولوژیکی می کنیم. کابل USB داخل جعبه تلفن شما به ندرت خبری است، اما در این مورد

به گزارش نوین نیوز و به نقل از gsmarena آیفون‌ها اکنون ارسال می‌شوند و آیفون ۱۵ پرو مکس ما نیز از راه رسید! بنابراین در اینجا یک جعبه گشایی وجود دارد که ما شروع به بررسی این جانور تکنولوژیکی می کنیم. کابل USB داخل جعبه تلفن شما به ندرت خبری است، اما در این مورد این خبر است – کابل بافته شده USB-C اولین باری است که با هر آیفونی عرضه می شود و کاملاً با هر دستگاه USB-C سازگار است – پیشرفت اینجاست!

Apple iPhone 15 Pro Max in for reviewApple iPhone 15 Pro Max in for review

قاب گوشی ظاهری ضعیف و تقریبا مات دارد. پورت جدید USB-C تقریباً مشابه پورت قبلی است. از سوی دیگر، دکمه اکشن جدید که جایگزین سوئیچ قطع صدا می شود، تفاوت محسوسی دارد. این یک دکمه کوچک لمسی است، اما در Pro Max بزرگ، کمی بلند به نظر می رسد. در مکان نامناسبی قرار دارد تا به عنوان یک شاتر برای دوربین راحت باشد.

Apple iPhone 15 Pro Max in for review

در جلوی آیفون ۱۵ پرو مکس، به غیر از قاب تیتانیومی، از آیفون قدیمی قابل تشخیص نیست. اندازه و مشخصات نمایشگر یکسان است، اما قبلاً بهترین ها را در اختیار داشتند.

ما سخت در تلاشیم تا بررسی کامل آیفون ۱۵ پرو مکس را برای شما ارائه کنیم و خوشحالیم که گزارش دهیم که این هفته در راه است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.