تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 17:27
39 بازدید
کد خبر : 186982

۲۲ بهمن متفاوت _‌ بیرجند

۲۲ بهمن متفاوت _‌ بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی مراسم ۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته و با خودروهای و موتورهایی که به رنگ پرچم ایران درآمده بودند، برگزار شد. راهپیمایی ۲۲ بهمن، امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن به دو شیوه خودرویی و در فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم

۲۲ بهمن متفاوت _‌ بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی مراسم ۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته و با خودروهای و موتورهایی که به رنگ پرچم ایران درآمده بودند، برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن به دو شیوه خودرویی و در فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم راهپیمایی خودرویی در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از تقاطع بلوار امام رضا(ع) و صیاد شیرازی آغاز و در امتداد خیابان پاسداران تا مزار شهدای گمنام خیابان پاسداران ادامه یافت و مردم با تزئین خودروها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امامین انقلاب اسلامی حضوری متفاوت را رقم زدند.

پایان بخش برنامه‌های دهه فجر ۹۹، مراسم رسانه‌ای با جمعیت محدود بود که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور به صورت زنده از شبکه‌هایی رادیویی و تلویزیونی استان پخش شد.

عکس: امیر مددی پور

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.