تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 15:53
152 بازدید
کد خبر : 189899

۱۹۸۲ درخواست مردم به رئیس جمهور در میز ارتباط مردمی کمیته امداد استان قم درحال بررسی است

۱۹۸۲ درخواست مردم به رئیس جمهور در میز ارتباط مردمی کمیته امداد استان قم درحال بررسی است

ایسنا/قم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از ۲۲۹۲ مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۱۹۸۲ درخواست هم اکنون ثبت شده و درحال بررسی است. محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم، با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم

۱۹۸۲ درخواست مردم به رئیس جمهور در میز ارتباط مردمی کمیته امداد استان قم درحال بررسی است

ایسنا/قم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از ۲۲۹۲ مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۱۹۸۲ درخواست هم اکنون ثبت شده و درحال بررسی است.

محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم، با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم بیان کرد: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر دو روزه آیت الله رئیسی به استان قم در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد.

وی با بیان اینکه مراجعات مصاحبه و بررسی شده توسط مددکاران این نهاد دو هزار و ۲۹۲ فقره بوده است افزود: تاکنون دو هزار و ۸۲ فقره نامه در سامانه سامد ثبت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با بیان اینکه ۹۸ فقره از این مراجعات تکراری بوده‌اند تصریح کرد: هزار و ۹۸۲ درخواست رسیده غیر تکراری در این سامانه ثبت و درحال پیگیری و رسیدگی هستند.

نعیمی در پایان گفت: بیش از ۵۰ نفر از مددکاران و امدادگران این نهاد از روزهای نخست سفر ریاست محترم جمهوری مأموریت یافتند در این میز نسبت به پذیرش تقاضاها، مصاحبه مددکاری، بررسی میدانی برخی از درخواست‌ها، ثبت سامد و پیگیری نامه‌ها فعالیت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.