تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:07
141 بازدید
کد خبر : 191254

یاسوج سفید پوش شد

یاسوج سفید پوش شد

عکس خبر آرشیوی است ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بارش دومین برف زمستانی در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، این شهر را سفید پوش کرد. از حدود ساعت ۱۱ ظهر امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در چهل و نهمین روز از فصل زمستان ۱۳۹۹، در شهر یاسوج دومین بارش برف را شاهد بوده ایم. «ولی بهره

یاسوج سفید پوش شد
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بارش دومین برف زمستانی در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، این شهر را سفید پوش کرد.

از حدود ساعت ۱۱ ظهر امروز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در چهل و نهمین روز از فصل زمستان ۱۳۹۹، در شهر یاسوج دومین بارش برف را شاهد بوده ایم.

«ولی بهره مند»، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: علاوه بر شهر یاسوج در شهرهای سی سخت، مارگون، چرام و دیشموک نیز شاهد بارش برف بوده ایم.

وی در خصوص میزان بارش برف در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان بارش برف در محور “یاسوج- چرام” محدوده منطقه “جخونه” ۳۵ سانتیمتر، در محور “یاسوج – اقلید” ۲۰ سانتیمتر، محور “یاسوج- شیراز” ۱۵ سانتیمتر، محور “یاسوج- سمیرم” ۵ سانتیمتر، ماررگون ۱۰ سانتیمتر بوده است.

بهره مند با بیان اینکه همچنین میزان بارش برف در شهر سی سخت ۵ سانتیمتر و شهر یاسوج ۱.۵ سانتیمتر به ثبت رسید، عنوان کرد: میانگین ارتفاع برف در راه‌های روستایی ۲۰ سانتیمتر بوده است.

وی بیان کرد: فردا دوشنبه۲۰ بهمن ماه، آسمان استان کهگیلویه و بویراحمد، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. این سامانه بارشی به تدریج از اوایل امشب از جو استان خارج شده و تا روز پنجشنبه جو استان نسبتا پایدار خواهد بود.

گفتنی است که طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه امامزاده جعفر(ع) در شهرستان گچساران با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و سی سخت با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.