تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:54
138 بازدید
کد خبر : 191168

کشف ۷۰ تن آرد قاچاق در بابلسر

کشف ۷۰ تن آرد قاچاق در بابلسر

ایسنا/مازندران رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۷۰ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان بابلسر خبر داد. محمد محمدپور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در شهرستان بابلسر با خرید آرد خبازی از کارخانجات آرد با قیمت دولتی، ضمن قاچاق آن به خارج از کشور، اقدام

کشف ۷۰ تن آرد قاچاق در بابلسر 

ایسنا/مازندران رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۷۰ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان بابلسر خبر داد.

محمد محمدپور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی در شهرستان بابلسر با خرید آرد خبازی از کارخانجات آرد با قیمت دولتی، ضمن قاچاق آن به خارج از کشور، اقدام به عرضه آن به نرخ آزاد در بازار می کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسایی و با هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، تصریح کرد: با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار متهمان در مجموع ۷۰ تن آرد خبازی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

محمدپور با بیان این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، اظهار داشت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سواستفاده از نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.