تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:57
152 بازدید
کد خبر : 182180

کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا

کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا

انجمن علوم گیاهی دانشگاه خوارزمی به مناسبت ۲۹ بهمن روزکارآفرینی، وبینار «کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با کارآفرینی”، “کارآفرینی در شرایط اپیدمی کرونا”، “اشتغالزایی و کاریابی در حوزه زیست فناوری”، “نقش بیوتکنولوژی در تولید ثروت”، “بررسی نیاز بازارهای علوم زیستی

کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا

انجمن علوم گیاهی دانشگاه خوارزمی به مناسبت ۲۹ بهمن روزکارآفرینی، وبینار «کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با کارآفرینی”، “کارآفرینی در شرایط اپیدمی کرونا”، “اشتغالزایی و کاریابی در حوزه زیست فناوری”، “نقش بیوتکنولوژی در تولید ثروت”، “بررسی نیاز بازارهای علوم زیستی و بیوتکنولوژی”، “سازماندهی دانشجویان در تیم‌های تحقیقاتی و کارآفرینی”، “آشنایی با اختراعات”، “شناخت بازارهای شغلی و ایجاد کسب و کار” و همچنین پرسش و پاسخ ویژه دانشجویان از موضوعات این نشست است.

این برنامه با حضور و ارائه دکتر کامران یاراحمدی ـ رئیس مرکز نخبگان برتر زیست فناوری ۲۹ بهمن ساعت ۱۸ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک  https://zist-fan.ir/events/?p=۵۳۷۷ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.