تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:21
164 بازدید
کد خبر : 189557

کادر درمان زنجان بالین‌دار بیماران‌ غیربومی

کادر درمان زنجان بالین‌دار بیماران‌ غیربومی

ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون استان زنجان با مراجعه ۱۵ درصدی بیماران سایر استان‌ها همه بیماران غیربومی را پذیرش کرده و به هیچ بیماری «نه» نگفته است. علیرضا آرمانی‌کیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روزهای بسیار سختی را در موج اول، دوم و سوم کرونا سپری

کادر درمان زنجان بالین‌دار بیماران‌ غیربومی

ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون استان زنجان با مراجعه ۱۵ درصدی بیماران سایر استان‌ها همه بیماران غیربومی را پذیرش کرده و به هیچ بیماری «نه» نگفته است.

علیرضا آرمانی‌کیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روزهای بسیار سختی را در موج اول، دوم و سوم کرونا سپری کردیم، اظهار کرد: در حال حاضر بیماری کرونا آتش زیر خاکستر است که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده نکردن از ماسک مجدداً شعله‌ور می‌شود ولی در صورت رعایت کردن موارد مذکور، پیک کرونا نگران کننده‌ای در استان در پیش نخواهیم داشت.

وی با اشاره با بالا رفتن سطح بهداشت عمومی و نهادینه شدن رعایت اصول بهداشتی در استان، افزود: در حال حاضر بیماری کرونا در استان کنترل و مدیریت شده است و این روند، ارتباط مستقیمی با رعایت اصول بهداشتی توسط زنجانی‌ها دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان تصریح کرد: با تغییر رنگ شهرستان‌ها به رنگ قرمز و نارنجی محدودیت‌ها بیشتر می‌شود و مردم نمی‌توانند به فعالیت خودشان رسیدگی کنند ولی با رعایت کردن موارد بهداشتی، شرایط ارتزاق، فعالیت و شرایط اجتماعی کارشان مهیاتر است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان‌های استان زنجان مجدداً سازماندهی شده و بخش‌های تعطیل در دوران شیوع بالا کرونا احیا شده و به فعالیت عادی بازگشتند، خاطرنشان کرد: قریب به ۱۵ درصد مراجعان بیمارستان‌های استان زنجان از سایر استان‌ها اعم از آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، قزوین و … بوده و بخش درمان استان زنجان به پذیرش هیچ بیماری «نه» نگفته است؛ به طوری که حتی یک نفر از مراجعان بیمارستان‌ها به این دلیل که ما جا و امکانات نداریم، برگشت داده نشده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.