تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 1:30
257 بازدید
کد خبر : 208680

ونیز و ظهور سئوی محلی

ونیز و ظهور سئوی محلی

۲۷ فوریه، ممکن است تاریخ خاصی به نظر نرسد. با این حال، در چنین روزی در سال ۲۰۱۲، اتفاق مهمی در دنیای دیجیتال مارکتینگ رخ داد. این زمانی بود که گوگل به‌روزرسانی ونیز را برای الگوریتم موتور جستجوی خود منتشر کرد. بسیاری از تغییرات ایجاد شده با این به‌روزرسانی پاسخ مستقیمی به اهمیت روزافزون دستگاه‌های

۲۷ فوریه، ممکن است تاریخ خاصی به نظر نرسد. با این حال، در چنین روزی در سال ۲۰۱۲، اتفاق مهمی در دنیای دیجیتال مارکتینگ رخ داد. این زمانی بود که گوگل به‌روزرسانی ونیز را برای الگوریتم موتور جستجوی خود منتشر کرد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\a.jpg

بسیاری از تغییرات ایجاد شده با این به‌روزرسانی پاسخ مستقیمی به اهمیت روزافزون دستگاه‌های دستی بود، روندی که تا به امروز ادامه یافته است: زمانی که تقریباً نیمی از افراد آنلاین از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

 

این دستگاه ها اینترنت را در دسترس میلیاردها نفر قرار داده اند. نتیجه هم افزایی جدید بین GPS گوشی هوشمند و اتصالات اینترنت پرسرعت. گوگل از طریق ونیز به دنبال ادغام این توسعه در عملکرد موتور جستجوی خود بود.

 

این یک تغییر بازی برای بازاریابی دیجیتال بود که منجر به ظهور استراتژی‌های جدید برای SEO و تأکید مجدد بر اهمیت فهرست‌های محلی شد. گستردگی این تغییر آنقدر چشمگیر بود که گوگل را به بازآفرینی فهرست راهنمای خود در قالب Google My Business سوق داد. در اینجا آنچه شما باید در مورد SEO محلی و فهرست راهنمای محلی بدانید آورده شده است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\images (1).jpeg

سئوی محلی

به‌روزرسانی ونیز نحوه نمایش نتایج توسط Google را تغییر داد و اولویت بیشتری را به نتایج برای درخواست‌هایی که از نظر آن‌ها به عنوان اتصال به موقعیت مکانی کاربر است، قائل شد. این منجر به تاکید بسیار بیشتر بر اهمیت منطقه محلی شد. اگر به Google بروید و «مکان‌های پیتزا در نزدیکی من» را تایپ کنید، صفحه نتایج موتور جستجوی شما (SERP) تعداد زیادی از رستوران‌های اطراف شما را نشان می‌دهد.

 

SERP ترکیبی از مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ خواهد بود. SERP دقیقی که مشاهده می کنید نتیجه این به روز رسانی است. این تمرکز بیشتر بر منطقه محلی، توازن قدرت را بین شرکت‌های کوچک و متوسط و شرکت‌های بزرگ تغییر داد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\images.jpeg

پس از ونیز، هنگام پاسخگویی به پرسش‌های جستجو، گوگل با حضور آنلاین به کسب‌وکارهای فیزیکی برتری بیشتری داد و آنها را به طور معتبر و نزدیک به منطقه خود پیوند داد. در نتیجه، کسب و کارهای محلی با محلی قوی: بک لینک ها، محتوا و بررسی ها، ممکن شد تا رتبه خوبی کسب کنند. افزایش استفاده از این تاکتیک ها، برای تقویت کسب و کار در منطقه محلی، منجر به رایج شدن عبارت SEO محلی برای توصیف آنها می شود.

 

SEO محلی به یک سلاح بسیار قدرتمند برای SME ها تبدیل شده است. با کمک سئوی محلی و ویژگی‌های تبلیغات محلی مانند مواردی که در rankingCoach یافت می‌شود، این امکان برای کسب‌وکارهای محلی فراهم شده است که ادعای فهرست‌بندی‌های صفحه اول را داشته باشند: قبلاً منطقه‌ای تحت سلطه شرکت‌های چندملیتی با بودجه کلان.

 

نقشه گنج برای مشاغل محلی

این تمرکز بیشتر بر مکان زندگی روزمره و عادات جستجوی ما را نیز تغییر داده است. این روزها، هرکسی که به یک سفر جاده ای یا حتی تاکسی می رود، احتمالاً راه خود را با یک نقشه کاغذی پیدا نخواهد کرد. ناوبری ماهواره ای بیش از دو دهه است که وجود دارد.

 

استفاده از GPS به‌عنوان ابزار ناوبری در تلفن‌های هوشمند تأثیر زیادی بر به‌روزرسانی ونیز و علت اصلی یکی از تأثیرگذارترین میراث آن داشت: ظهور نقشه‌های دیجیتال به عنوان یک نقطه مرجع حیاتی برای مصرف‌کنندگان. وقتی برای اولین بار به هر کسب و کاری می روید، به احتمال زیاد، قبل از اینکه بیرون بروید، نگاهی سریع به اینترنت داشته باشید تا مطمئن شوید مکان باز است. حتی ممکن است از تلفن خود استفاده کنید تا با Google Maps یا Waze قدم به قدم شما را تا درب آن راهنمایی کند.

 

شما تنها نیستید: امروزه Google Maps تقریباً ۱ میلیارد کاربر ماهانه دارد. در طول فصل تعطیلات کریسمس، ۷۸ درصد از خریداران قبل از بازدید از یک فروشگاه به جستجوی آنلاین پرداختند. با در نظر گرفتن این اطلاعات، قابل درک است که چرا دیده شدن در Google Maps بسیار مهم شده است. لیست نشدن یا داشتن اطلاعات اشتباه در لیست می تواند برای کسب و کار شما بسیار پرهزینه باشد.

 

برای کمک به کسب‌وکارها در مدیریت این اطلاعات حیاتی، Google Google My Business را ایجاد کرد. این یک دلیل کلیدی است که چرا همه شرکت‌های کوچک و متوسط محلی نیاز به داشتن یک حساب Google My Businesses دارند، این امر کمک می‌کند اطمینان حاصل شود که جزئیات شرکت آنها به درستی در همه پلتفرم‌های Google فهرست شده است. rankingCoach می تواند به شما نشان دهد که چگونه این را به طور موثر تنظیم کنید.

 

فراتر از ونیز: عصر جدید دایرکتوری های محلی

گوشی های هوشمند از راه های دیگری به یک راهنما تبدیل شده اند. وقتی قبل از رزرو میز، آن رستوران ایتالیایی جدید را در شهر می بینید، ممکن است نظرات آن را در Yelp یا TripAdvisor بررسی کنید. گوگل همچنین نظراتی را در نتایج خود دارد، اما بسیاری از مردم از دایرکتوری‌های محلی به‌عنوان یک منبع قابل اعتماد مشاوره برای اینکه کجا بخورند، چه چیزی ببینند یا حتی از کجا بهترین شیاتسو را تهیه کنند، استفاده می‌کنند.

 

این توسعه مزایای بسیاری را برای SMEهای کارآفرین به ارمغان آورده است. یک کسب و کار با فهرست های هماهنگ شده در فهرست های محلی می تواند یک پایگاه مشتری کاملاً جدید پیدا کند. بدون شک از سایت‌های بررسی مانند Tripadvisor برای یافتن یک غذای کوچک عالی در طول تعطیلات شهری استفاده کرده‌اید، مواردی که در غیر این صورت هرگز نمی‌دانستید.

 

یا شاید برعکس، نقطه‌ی مهم محلی که قبلاً کمتر شناخته شده بودید، ناگهان توسط گردشگران سفیدپوست از سایت‌های بررسی سبقت گرفته شده است. در هر صورت، این مشاغل از ونیز منتفع شده اند. از سوی دیگر، ونیز مشکلات بزرگی را برای کسب و کارها ایجاد کرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.