تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:13
148 بازدید
کد خبر : 189490

وبینار آشنایی با طراحی و توسعه وبسایت برگزار می‌شود

وبینار آشنایی با طراحی و توسعه وبسایت برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات دانشگاه الزهرا، وبینار «طراحی و توسعه وبسایت» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه سومین وبینار از سلسله وبینارهای ملی طراحی و توسعه وبسایت است که با حضور و سخنرانی امیررضا داعی ـ مدرس رسمی کنسرسیوم جهانی وب (CIW) برگزار می‌شود. “آشنایی با حوزه

وبینار آشنایی با طراحی و توسعه وبسایت برگزار می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات دانشگاه الزهرا، وبینار «طراحی و توسعه وبسایت» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه سومین وبینار از سلسله وبینارهای ملی طراحی و توسعه وبسایت است که با حضور و سخنرانی امیررضا داعی ـ مدرس رسمی کنسرسیوم جهانی وب (CIW) برگزار می‌شود.

“آشنایی با حوزه کاری طراحی و توسعه وب”، “ابزارهای نوین مارکت وب”، “بررسی مسیر کاری و تحصیلی (road map)”، “بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)”، “بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو(SEO)” و “آشنایی با حوزه امنیت وبسایت(website hacking)” از جمله مباحث و محورهای آموزشی این کارگاه است.

وبینار آشنایی با حوزه طراحی و توسعه وبسایت، روز دوشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت مجازی در محیط اسکای روم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک https://ardaei.ir/product/cer-۳/ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.