تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:54
47 بازدید
کد خبر : 182653

واژگونی وانت پیکان با یک کشته و ۲ مجروح در دیّر

واژگونی وانت پیکان با یک کشته و ۲ مجروح در دیّر

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر واژگونی خودرو وانت پیکان در شهرستان “دیّر” یک نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند. سرهنگ جابر پاپری با اعلام این خبر بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در شهرستان “دیر”- محور کمربندی

واژگونی وانت پیکان با یک کشته و ۲ مجروح در دیّر

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر واژگونی خودرو وانت پیکان در شهرستان “دیّر” یک نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ جابر پاپری با اعلام این خبر بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در شهرستان “دیر”- محور کمربندی “دوراهک” به مأموران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل فوت و ۲ نفر سرنشین نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر در پایان با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، خاطر نشان کرد: از رانندگان می خواهیم از رفتارهای خطرسازی همچون سرعت زیاد، صحبت کردن با تلفن همراه و دیگر اقداماتی که باعث حواس پرتی و عدم توجه راننده به جلو می شود پرهیز و از وقوع حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.