تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 11:43
145 بازدید
کد خبر : 191002

هفته عکس و فیلم تبریز، روایتی خلاقانه از هستی

هفته عکس و فیلم تبریز، روایتی خلاقانه از هستی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی آغاز به کار هفته‌ی عکس و فیلم تبریز را رویدادی فرهنگی و هنری‌ و روایتی خلاقانه از هستی و هنرمندان آن را راویان این کشف و شهود عنوان کرد. سید قاسم ناظمی در آیین افتتاحیه هفته‌ی عکس و فیلم تبریز اظهار کرد: هر کس که از ذوقی

هفته عکس و فیلم تبریز، روایتی خلاقانه از هستی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی آغاز به کار هفته‌ی عکس و فیلم تبریز را رویدادی فرهنگی و هنری‌ و روایتی خلاقانه از هستی و هنرمندان آن را راویان این کشف و شهود عنوان کرد.

سید قاسم ناظمی در آیین افتتاحیه هفته‌ی عکس و فیلم تبریز اظهار کرد: هر کس که از ذوقی هنری بهره‌مند بوده و فهمی از هنر دارد به واقع چون آینه‌ای زیبایی‌های هستی را باز می‌نمایاند چراکه هنر موهبتی است الهی و در وجود هنرمند به ودیعت نهاده شده است.

وی بیان کرد: خالقان آثار هنری و تماشاگران آن، نگرشی متفاوت به جهان هستی دارند و بیش از دیگران از زندگی و جهان بهره‌مند شده و لذت می‌برند.

وی، اظهار امیداوری کرد تا با اهتمام و همراهی هنرمندان بتوان تجربه‌گر  یک زیست فرهنگی در تبریز که خاستگاه فرهنگ و هنر است، باشیم.

ناظمی، همچنین بر لزوم فراهم کردن زمینه برای رشد و شکوفایی استعدادهای هنری در سطح جامعه و تشویق هنرمندان نوپا و جوان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در ادامه نمایشگاه عکس دیوارهای شهر در گالری نخجوانی سینما ناجی تبریز افتتاح شد که این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جهت بازدید علاقمندان دایر می‌باشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.