تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:26
135 بازدید
کد خبر : 185126

نورمفیدی: دیگران حق ندارند برای بازگشت ایران به برجام شرط بگذارند

نورمفیدی: دیگران حق ندارند برای بازگشت ایران به برجام شرط بگذارند

ایسنا/گلستان امام‌جمعه گرگان با اشاره به اینکه اگر قرار باشد کسی برای برجام شرط بگذارد این جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آنهایی که برجام را زیر پا گذاشتند حق ندارند برای ما شرط بگذارند. آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: این انقلاب به ما استقلال و عزت داده و همه

نورمفیدی: دیگران حق ندارند برای بازگشت ایران به برجام شرط بگذارند

ایسنا/گلستان امام‌جمعه گرگان با اشاره به اینکه اگر قرار باشد کسی برای برجام شرط بگذارد این جمهوری اسلامی ایران است، گفت: آنهایی که برجام را زیر پا گذاشتند حق ندارند برای ما شرط بگذارند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: این انقلاب به ما استقلال و عزت داده و همه دنیا خصوصاً آمریکایی‌ها بدانند که ما هرگز از این انقلاب جدا نمی‌شویم.

وی به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: اگر رژیم گذشته هزار سال هم ادامه پیدا می‌کرد به این پیشرفت‌هایی که امروز در کشور داریم، نمی‌رسیدیم.

امام‌جمعه گرگان با بیان اینکه گرانی بیداد می‌کند، گفت: از مجلس، دولت و قوه قضائیه می‌خواهیم به‌طور جدی در عرصه اقتصادی و معیشتی و بیکاری وارد پیدا کنند تا مشکلات مردم حل شود. اطمینان دارم کشوری که توانسته یک چنین انقلابی را به وجود بیاورد و به چنین دستاوردهای بزرگی در زمینه موشکی، پهپاد، ماهواره و… برسد، می‌تواند این مشکلات را برطرف کند.

نورمفیدی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و افزود: ایران تا جایی که امکان داشت به برجام وفادار بود و این دیگران از این توافق بین‌المللی را زیر پا گذاشتند.

وی تصریح کرد: همه تحریم‌ها باید برداشته شود و بعد از آن راستی آزمایی انجام گیرد تا اطمینان حاصل کنیم که تحریم‌ها برداشته شده است. اگر این کار صورت گرفت، تازه نوبت به ما می‌رسد تا به تعهدات خودمان در قالب برجام برگردیم.

امام‌جمعه گرگان با تأکید بر اینکه دشمن تلاش دارد به هر شکلی که شده مردم را از نظام جدا کند، بیان کرد: حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال نشان داد که با وجود تمام مشکلات، از پای بندی به انقلاب و مقام معظم رهبری دست بر نمی‌دارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.