تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 21:23
266 بازدید
کد خبر : 207690

نظرات The Last of Us 3: Neil Druckmann درباره Possible Sequel

نظرات The Last of Us 3: Neil Druckmann درباره Possible Sequel

The Last of Us 3 هنوز با واقعیت فاصله دارد، اما تقریباً همه The Last of Us Part 2 را بازی کرده اند و تشنه دنباله ای هستند. بیایید بررسی کنیم که The Last of Us Part 3 چگونه می‌تواند باشد، چه شایعات و اطلاعاتی در مورد توسعه‌دهنده Naughty Dog وجود دارد و نیل دراکمن،

The Last of Us 3 هنوز با واقعیت فاصله دارد، اما تقریباً همه The Last of Us Part 2 را بازی کرده اند و تشنه دنباله ای هستند. بیایید بررسی کنیم که The Last of Us Part 3 چگونه می‌تواند باشد، چه شایعات و اطلاعاتی در مورد توسعه‌دهنده Naughty Dog وجود دارد و نیل دراکمن، سازنده بازی، درباره سومین بازی احتمالی این سری چه گفته است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

Neil Druckmann از Naughty Dog در پادکست Script Apart به پتانسیل The Last of Us Part 3 اشاره کرد. دراکمن و هالی گراس، نویسنده همکارش، داستان احتمالی برای دنباله‌ای بر قسمت دوم را قبلاً ترسیم کرده‌اند. اما کارگردان در مورد سومین بازی احتمالی در این مجموعه بسیار سخت صحبت می کند. به گفته وی، هنوز مطمئن نیستیم که آیا این داستان واقعا برای قسمت سوم سریال محقق خواهد شد یا خیر.

با این حال، به نظر می رسد که The Last of Us 3 قطعا در ذهن دراکمن است. در طی مصاحبه اخیر با هالیوود ریپورتر، او گفت: «فکر می‌کنم داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد» و همچنین نشان می‌دهد که بازی سوم ممکن است توسط Naughty Dog برنامه‌ریزی شود. با این حال… او همچنین به نوعی روی آن یکی رکاب زد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.jpg

The Last of Us 3: Series Series Talks about Sequel Possibility

در یک مصاحبه حتی جدیدتر، این بار با Buzzfeed، دراکمن دوباره در مورد The Last of Us 3 سوال شد. البته او بود، همه آن را می خواهند و به لطف اقتباس شگفت انگیز HBO در ذهن مردم بوده است. اما، پاسخ او ممکن است کمی تبلیغات شما را کاهش دهد:

C:\Users\mohammad\Downloads\1\3.jpg

بنابراین، احتمال دریافت بازی The Last of Us 3 هنوز بسیار زیاد است. ما هنوز امیدواریم (و به نوعی فکر می کنیم) که این اتفاق بیفتد. با این حال، با وجود ایده‌ی داستانی که به وضوح فرمول‌بندی نشده است و پروژه‌های دیگری نیز در دست ساخت هستند، نباید انتظار داشته باشیم که کل تیم مستقیماً به دنباله آن عجله کنند. بدیهی است که Naughty Dog می‌خواهد به دنباله آن کمی فضایی برای نفس کشیدن بدهد. اما The Last of Us 3 یک احتمال برای آینده است. در اینجا برداشت ما در مورد آنچه که می تواند شبیه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.