تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:39
190 بازدید
کد خبر : 183802

میزبانی پامپئو از مهمانان با هدایای سفارشی ساخت چین و با هزینه مالیات‌دهنده‌ها

میزبانی پامپئو از مهمانان با هدایای سفارشی ساخت چین و با هزینه مالیات‌دهنده‌ها

طبق اسنادی که توسط یک ناظر مستقل به دست آمده، مهمانان توانمند در مجموعه مراسم‌های شام بحث‌برانگیزی به میزبانی مایک پامپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با هدایای سفارشی که بیش از ۱۰ هزار دلار از محل مالیات آب خورده بودند، پذیرایی شدند. به گزارش ایسنا به نقل از نیوزآبزرور، پامپئو مجموع ۱۰ هزار و

میزبانی پامپئو از مهمانان با هدایای سفارشی ساخت چین و با هزینه مالیات‌دهنده‌ها

طبق اسنادی که توسط یک ناظر مستقل به دست آمده، مهمانان توانمند در مجموعه مراسم‌های شام بحث‌برانگیزی به میزبانی مایک پامپئو، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا با هدایای سفارشی که بیش از ۱۰ هزار دلار از محل مالیات آب خورده بودند، پذیرایی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از نیوزآبزرور، پامپئو مجموع ۱۰ هزار و ۴۳۳ دلار برای ۴۰۰ خودکار منقوش ساخت چین، مزین به نشان شام مدیسون- مجموعه رویدادهایی در دفتر بازرس کل وزارت خارجه آمریکا که به خاطر ارزش دیپلماتیک سؤال‌برانگیز و رنگ و بوی سیاسی‌شان نگرانی ایجاد کرده- هزینه کرده است.

“شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن”، یک ناظر دولتی با گرایش لیبرال که با عنوان CREW هم شناخته می‌شود، از طریق درخواست “قانون آزادی اطلاعات”، به اسنادی در مورد هدایای سفارشی دست یافت.

پامپئو در دوران تصدی خود به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا، بر رویکرد سخت‌گیرانه نسبت به چین به عنوان یک اصل سازمان‌دهی برای دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده تأکید داشت.

آخرین توییت پامپئو در حساب کاربری شخصی توییتر وی هم حاوی چنین مضمونی است و این پرسش را مطرح می‌کند که چگونه هر آمریکایی حاضر خواهد بود دلارهای مالیات دهندگان به حزب کمونیستی چین راه پیدا کند. وی پس از ترک مسند به اندیشکده “هادسن” پیوست.

وزارت خارجه آمریکا و نمایندگان پامپئو به درخواست برای اظهانظر واکنش فوری نشان نداده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.