تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:47
119 بازدید
کد خبر : 183861

عامل رکود صنایع لرستان سوءمدیریت‌ها بوده است

عامل رکود صنایع لرستان سوءمدیریت‌ها بوده است

ایسنا/لرستان رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: عامل رکود صنایع استان سوءمدیریت‌ها بوده است. دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا یکی از چالش‌های خانواده‌های لرستانی را موضوع اشتغال بیان کرد و با اشاره به اینکه متاسفانه در دهه‌های اخیر که اقتصاد کشور دولتی بود سهم استان در آن دیده نشده بود، اظهار کرد: در دهه اخیر

عامل رکود صنایع لرستان سوءمدیریت‌ها بوده است

ایسنا/لرستان رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: عامل رکود صنایع استان سوءمدیریت‌ها بوده است.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا یکی از چالش‌های خانواده‌های لرستانی را موضوع اشتغال بیان کرد و با اشاره به اینکه متاسفانه در دهه‌های اخیر که اقتصاد کشور دولتی بود سهم استان در آن دیده نشده بود، اظهار کرد: در دهه اخیر شاهد تعطیلی بیشتر صنایع لرستان بودیم.

وی سوءمدیریت را عامل مهم رکود صنایع لرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مهمترین چالش خانواده‌های استان اشتغال فرزندان آنان است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان اضافه کرد: متاسفانه در ادوار گذشته و با وجود دولت‌های مختلف هیچ کار مهم و موثری برای موضوع اشتغال در استان انجام نشده است.

ابراهیمی گفت: ضرورت دارد برای ایجاد اشتغال در لرستان از سرمایه‌گذار بخش خصوصی توانمند در استان حمایت کنیم و در این راستا مدیران ارشد مسیر و بستر لازم را برای عملیاتی شدن این مهم مهیا سازند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از نفوذ و توانمندی نمایندگان لرستان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید با محوریت اشتغالزایی در استان استفاده کرد و تلاش وکلای مردم فراشهرستانی باشد.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاری در لرستان فرهنگی بوده و این درحالیست که سرمایه‌گذاری اقتصادی در راستای اشتغال است و جوانان این دیار ذی‌نفع می‌شوند و باید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت لازم انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: دستاورد سفر اخیر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به لرستان ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده تا بتوانیم بسیاری از طرح‌های نیمه تمام استان را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.