تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 11:42
142 بازدید
کد خبر : 187090

صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

در جلسه ۵۰۰ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، با رای اعضای شورا محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ۵۰۰ روز دوشنبه ۱۳ دی ماه

صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

در جلسه ۵۰۰ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، با رای اعضای شورا محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در جلسه ۵۰۰ روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد، رئیس و نایب رئیس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.

در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدحسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی که اخیرا به احکام روسای قوه قضائیه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند، انتخابات هیات رئیسه شورا با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.

محمدجواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق به عنوان نمایندگان قوه قضائیه، محمدحسین صفار هرندی و محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نمایندگان قوه مجریه و بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی به عنوان نمایندگان قوه مقننه، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تشکیل می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.