تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:09
135 بازدید
کد خبر : 187428

صادرات ٣۶٠ تن محصولات گلخانه‌ای میرجاوه به خارج از کشور

صادرات ٣۶٠ تن محصولات گلخانه‌ای میرجاوه به خارج از کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی میرجاوه گفت: ٢۶ هکتار فضای گلخانه‌های فعال در این شهرستان محصولاتی نظیر گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان و فلفل دلمه‌ای تولید وبه بازار عرضه می‌کنند. محسن کهرازهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از گلخانه های شهرستان به زیر کشت گوجه‌فرنگی است افزود: از ابتدای آبان ماه

صادرات ٣۶٠ تن محصولات گلخانه‌ای میرجاوه به خارج از کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی میرجاوه گفت: ٢۶ هکتار فضای گلخانه‌های فعال در این شهرستان محصولاتی نظیر گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان و فلفل دلمه‌ای تولید وبه بازار عرضه می‌کنند.

محسن کهرازهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از گلخانه های شهرستان به زیر کشت گوجه‌فرنگی است افزود: از ابتدای آبان ماه سال جاری صادرات محصول گوجه فرنگی تولیدی شهرستان به خارج از کشور شروع و تاکنون افزون بر ٣۶٠ تن محصول گوجه فرنگی به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ارسال شده است.

کهرازهی از ساخت ٢۵ هکتار گلخانه جدید با سرمایه‌گذاری بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال در میرجاوه خبر داد و  تصریح کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و با همت بهره برداران، سطح گلخانه‌های این شهرستان بزودی به ۵١ هکتار توسعه خواهد یافت.

وی گفت: کشت گلخانه‌ای در میرجاوه برای بیش از ١۵٠نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.