تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 11:52
184 بازدید
کد خبر : 184889

شهید سلیمانی به شهادت لبخند زد / سرداری که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود

شهید سلیمانی به شهادت لبخند زد / سرداری که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهید سلیمانی به معنای حقیقی کلمه، اهل عمل بود و در میدان آتش و خون آنچنان به شهادت لبخند زد و در پاکسازی منطقه از تکفیری‌ها و داعش نقش بی‌بدیلی ایفا کرد. حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره منش و شخصیت شهید سلیمانی، اظهار کرد: درباره شخصیت این

شهید سلیمانی به شهادت لبخند زد / سرداری که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهید سلیمانی به معنای حقیقی کلمه، اهل عمل بود و در میدان آتش و خون آنچنان به شهادت لبخند زد و در پاکسازی منطقه از تکفیری‌ها و داعش نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره منش و شخصیت شهید سلیمانی، اظهار کرد: درباره شخصیت این شهید والامقام صحبت‌های زیادی شده است تا آنجایی که مقام معظم رهبری فرمودند: «سلیمانی یک مکتب بود». این تعبیر رهبری به این معناست که راه و روش شهید سلیمانی یک مکتب و در این مکتب، ایمانی است که در آن شک و شبهه‌ای وجود ندارد و به ولایت پایبندی خاصی دارد.

وی افزود: در میدان عمل هم شهید سلیمانی تجلی یک انسان کاملِ وارسته بود، به طوری که جزء یاران صدیق ائمه اطهار بود و زمانی که از شهید سلیمانی صحبت می‌کنیم به یاد یاران امام حسین(ع) در صحرای کربلا می‌افتیم که به مرگ لبخند می‌زدند.

امام‌جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: چند سال پیش که سفری به کربلا داشتم با شهید سلیمانی هم‌سفر و هم‌اتاق بودم و آن صفا و معنویتی که از ایشان می‌دیدیم در نوع خود بی‌نظیر بود. سردار سلیمانی باید برای بنده، مسئولان، جوانان و نیروهای نظامی الگو باشد و همه ما اهل عمل باشیم و از شعار دادن پرهیز کنیم. شهید سلیمانی به معنای حقیقی کلمه، اهل عمل بود و در میدان آتش و خون آنچنان به مرگ لبخند زد و در پاکسازی منطقه از تکفیری‌ها و داعش نقش بی‌بدیلی ایفا کرد.

رهبر گفت: شهید سلیمانی در وصیت‌نامه‌شان از خود به‌عنوان یک سرباز کوچک یاد می‌کند. شهید سلیمانی نامش در ایران و منطقه جاودانه خواهد بود و در آخرت در صف شهدای کربلا است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی به هیچ حزب و گروهی وابسته نبود، ادامه داد: تأکید ایشان تنها تداوم راه شهدا و در خط ولایت قرار داشتن بود و همواره بر حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی تأکید داشت. این منش باید الگوی همگان در کشور باشد و مسئولان خط و خط بازی را کنار بگذارند و در خدمت به ملت از هیچ کاری فروگذار نباشیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان، افزود: کسانی که امروز در مسند امور هستند باید راه و روش شهید سلیمانی را در پیش بگیرند. خدمت به مردم یک نوع جهاد است و شهید سلیمانی همواره بر این امر تأکید داشت. مسئولانی که پشت میز نشسته‌اند دور خود سیم‌خاردار نکشند و اجازه دهند مردم راحت با آنان ملاقات کنند. نامه امیرمومنان(ع) به مالک اشتر باید یک الگو باشد و باید آن نامه را مبنا قرار دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.