تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:10
137 بازدید
کد خبر : 192240

شرایط برای واردات ورق‌های غذایی بهتر شده است

شرایط برای واردات ورق‌های غذایی بهتر شده است

ایسنا/خراسان رضوی نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در چند روز اخیر شرایط به سمت بهتر شدن پیش رفته است.  فروش نفت بیشتر شده و ممکن است منابع مالی کشور آزاد شود، به طور کلی شرایط برای واردات ورق‌های غذایی بهتر شده است. حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات مربوط به

شرایط برای واردات ورق‌های غذایی بهتر شده است

ایسنا/خراسان رضوی نائب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در چند روز اخیر شرایط به سمت بهتر شدن پیش رفته است.  فروش نفت بیشتر شده و ممکن است منابع مالی کشور آزاد شود، به طور کلی شرایط برای واردات ورق‌های غذایی بهتر شده است.

حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات مربوط به کمبود ورق‌های غذایی در کشور و بسته‌بندی روغن در بسته‌های پلاستیکی اظهار کرد: بخشی از ورق‌های غذایی در کشور تولید شده و برخی از خارج وارد کشور می‌شود. با توجه به مشکلات در حوزه واردات در زمینه ورق‌های غذایی نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه باشیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده در چند روز اخیر شرایط به سمت بهتر شدن پیش رفته است.  فروش نفت بیشتر شده و ممکن است منابع مالی کشور آزاد شود. در صورتی که این اتفاقات رخ دهد افق را مثبت می‌بینیم، در غیر این  صورت ممکن است به مشکلات بیشتری برخورد کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.