تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:44
200 بازدید
کد خبر : 186681

شبکه عبری: اسرائیل استثنائا به یک وزیر فلسطینی اجازه ملاقات با البرغوثی را داد

شبکه عبری: اسرائیل استثنائا به یک وزیر فلسطینی اجازه ملاقات با البرغوثی را داد

یک شبکه عبری زبان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) استثنائا با درخواست یک مسؤول عالی رتبه تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی موافقت کرد. به گزارش ایسنا، شبکه عبری زبان “کان” به نقل از برخی منابع فلسطینی گزارش داد: اسرائیل به حسن الشیخ، وزیر فلسطینی و عضو کمیته مرکزی

شبکه عبری: اسرائیل استثنائا به یک وزیر فلسطینی اجازه ملاقات با البرغوثی را داد

یک شبکه عبری زبان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) استثنائا با درخواست یک مسؤول عالی رتبه تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار با مروان البرغوثی، اسیر فلسطینی موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه عبری زبان “کان” به نقل از برخی منابع فلسطینی گزارش داد: اسرائیل به حسن الشیخ، وزیر فلسطینی و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اجازه دیدار با البرغوثی در زندان را داد و اگر تغییری در لحظه آخر ایجاد نشود، این ملاقات امروز انجام خواهد شد.

شبکه کان در ادامه اعلام کرد: پس از آنکه برخی از نزدیکان البرغوثی در بیرون زندان اظهار کردند او قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود، انتظار می‌رود این وزیر فلسطینی در دیدار با البرغوثی، او را به کاندیدا نشدن در انتخابات آتی اواخر ژوئیه تشویق کند.

رسانه‌های عربی نیز ماه گذشته میلادی از قصد البرغوثی، رهبر و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری آتی خبر داده بودند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.