تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 17:18
148 بازدید
کد خبر : 190207

«زهرا شجاعی» دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب باقی ماند

«زهرا شجاعی» دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب باقی ماند

زهرا شجاعی با رای اعضای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل مجمع زنان اصلاح طالب باقی ماند. معصومه حجتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: نخستین جلسه این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب پس از برگزاری کنگره‌ ملی با حضور منتخبان شورای مرکزی با دستور جلسه ارائه گزارش کمیته اجرایی برگزاری کنگره‌ و انتخاب دبیرکل،

«زهرا شجاعی» دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب باقی ماند

زهرا شجاعی با رای اعضای شورای مرکزی به عنوان دبیرکل مجمع زنان اصلاح طالب باقی ماند.

معصومه حجتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، افزود: نخستین جلسه این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب پس از برگزاری کنگره‌ ملی با حضور منتخبان شورای مرکزی با دستور جلسه ارائه گزارش کمیته اجرایی برگزاری کنگره‌ و انتخاب دبیرکل، برگزار شد.

وی ادامه داد: در اولین جلسه شورای مرکزی و به استناد بند ۱۴ اساسنامه این حزب، موضوع انتخاب دبیرکل مطرح و با کاندیداتوری زهرا شجاعی و ندا رحیم‌پور، از مجموع ۱۱ رای شورای مرکزی، سرکار خانم زهرا شجاعی با اخذ ۱۰ رای  به عنوان دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب انتخاب شد.

حجتی یادآور شد: در ادامه جلسه گزارش دومین کنگره سراسری مجمع توسط زهرا صدراعظم نوری به عنوان مسئول کمیته اجرایی کنگره ارایه شد.

به گزارش ایسنا، دومین کنگره سراسری مجمع زنان با حضور اعضای استانی مجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز ۱۷ بهمن به صورت مجازی برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.