تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:33
148 بازدید
کد خبر : 191445

زمانی موفقیت طرح شهید سلیمانی را اعلام می‌کنیم که تعداد فوتی و بستری های کرونا به صفر برسد

زمانی موفقیت طرح شهید سلیمانی را اعلام می‌کنیم که تعداد فوتی و بستری های کرونا به صفر برسد

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: دنبال گزارش گیری و گزارش‌دهی نیستیم و زمانی موفقیت طرح شهید سلیمانی را اعلام خواهیم کرد که تعداد فوتی‌ها و بستری‌های ما به صفر برسد.  سردار”حسین معروفی” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: این طرح در جهت قطع

زمانی موفقیت طرح شهید سلیمانی را اعلام می‌کنیم که تعداد فوتی و بستری های کرونا به صفر برسد

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: دنبال گزارش گیری و گزارش‌دهی نیستیم و زمانی موفقیت طرح شهید سلیمانی را اعلام خواهیم کرد که تعداد فوتی‌ها و بستری‌های ما به صفر برسد.

 سردار”حسین معروفی” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: این طرح در جهت قطع زنجیره ویروس کرونا بود و در استان کرمان یک هماهنگی بسیار خوبی در راستای حرکت جدی در این زمینه با نگاه جهانی به وجود آمد و این امتیاز بزرگی بود.

وی ادامه داد: ۲۷۳ پایگاه فعال در سطح استان داریم که حدود ۸۵۰۸ بسیجی در آن فعال هستند که حدود ۲۸ هزار و ۵۰۲ بیمار کرونایی در این طرح شناسایی شد و ۴۴ هزار و ۵۵۳ خانوار مورد حمایت قرار گفتند ضمن آنکه در این طرح بیش از ۴۶ هزار سبد معیشتی توزیع و ۲۱۲ میلیارد ریال کمک نقدی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه در طرح شهید سلیمانی ۷۰ درصد کاهش مبتلایان و  ۸۰ درصد کاهش فوتی در استان داشتیم، تصریح کرد: اکنون ۵۹ کارگاه تولید ماسک در سطح استان فعال هستند و کمک‌های مومنانه از هفته بسیج تاکنون با مدیریت در مناطق قرمز به لحاظ کرونایی و خانه به خانه و مسجد محور توزیع شده است.

وی با تاکید برآنکه نباید عادی انگاری شود، تصریح کرد: اگر مقداری سهل‌انگاری کنیم دوباره با پیک سهمگینی روبرو می‌شویم و بحث ما قرنطینه و تعطیلی نیست بلکه مدیریت مدنظر باید مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: دنبال گزارش گیری و گزارش‌دهی نیستیم و زمانی موفقیت طرح شهید سلیمانی را اعلام خواهیم کرد که تعداد فوتی‌ها و بستری‌های ما به صفر برسد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.