تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 16:43
171 بازدید
کد خبر : 187202

دستگیری سارق با ۴ فقره سرقت در کهگیلویه

دستگیری سارق با ۴ فقره سرقت در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق با اعتراف به ۴ فقره سرقت محتویات درون خودرو در این شهرستان خبر داد. علی مسعودجو در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار

دستگیری سارق با ۴ فقره سرقت در کهگیلویه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق با اعتراف به ۴ فقره سرقت محتویات درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

علی مسعودجو در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، یک نفر سارق را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

مسعودجو تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۴ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.