تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 21:22
91 بازدید
کد خبر : 206153

دانلود زیرنویس فیلم Female 1933 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Female 1933 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Female 1933 زیرنویس فیلم زن یک فیلم پیش کد کمپانی برادران وارنر محصول ۱۹۳۳ به کارگردانی مایکل کورتیز و با بازی روث چترتون و جورج برنت است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته دونالد هندرسون کلارک در سال ۱۹۳۳ ساخته شده است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم Female 1933 زیرنویس فیلم زن یک فیلم پیش کد کمپانی برادران وارنر محصول ۱۹۳۳ به کارگردانی مایکل کورتیز و با بازی روث چترتون و جورج برنت است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته دونالد هندرسون کلارک در سال ۱۹۳۳ ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Female 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Female 1933 آلیسون دریک (روث چترتون) مالک ثروتمند و مدیر سخت‌رانه و بی‌معنی یک شرکت بزرگ خودروسازی است که از پدرش به ارث رسیده است. کار او باعث شده است که رمانتیسیسم جوانی اش را از دست بدهد و با مردان از جمله کارمندان خودش روابط معمولی داشته باشد.

آلیسون یک مهمانی را در عمارت خود برگزار می کند، اما از مردانی خسته می شود که یا چیزهای او را بفروشند یا برای پولش با او ازدواج کنند. او لباس می پوشد و به یک شهربازی می رود، جایی که مردی را در یک سالن تیراندازی می گیرد. آنها با هم خوش می گذرانند، اما او پیشنهاد او را برای رفتن به خانه با او رد می کند.

روز بعد، آنها دوباره در کارخانه او ملاقات می کنند. در شگفتی متقابل آنها، معلوم می شود که او جیم تورن (جرج برنت) است، مهندس با استعدادی که او به زیردستانش دستور داده است که دور از رقابت او استخدام کنند. آلیسون با گفتن اینکه اکنون وقت ندارد، او را مجبور می کند همان شب به عمارت او بیاید تا در مورد برنامه هایش برای شرکت به تفصیل صحبت کند. او سعی می کند او را اغوا کند، اما او او را به عنوان هر چیزی غیر از کارفرمای خود رد می کند.

دانلود زیرنویس فیلم زن ۱۹۳۳ او با عصبانیت به دستیارش پتیگیو (فردیناند گوتشالک) برای مشاوره مراجعه می کند. او به او می گوید که مردان زنانی را می خواهند که نرم تر و مستقل تر باشند، بنابراین او تاکتیک های خود را تنظیم می کند. او جیم را به یک پیک نیک فریب می دهد و او را خسته می کند. در نهایت تسلیم جذابیت های او می شود.

زیرنویس فیلم Female 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس Female 1933 روز بعد، او با مجوز ازدواج در دفتر او ظاهر می شود، اما او به او اطلاع می دهد که رابطه آنها را همانطور که هست دوست دارد. او با عصبانیت استعفا می دهد.

آلیسون مشکل دیگری روی دستانش دارد. شرکت او برای ادامه حیات به منابع مالی بیشتری نیاز دارد، اما شرکت دیگری قصد دارد از این موقعیت برای تصاحب آن استفاده کند و بانک‌های محلی را مجبور به رد کردن او کرده است. او قراری می گذارد تا با بانکداران در شهر نیویورک ملاقات کند، اما وقتی متوجه می شود که نمی تواند بدون جیم زندگی کند، از کار می افتد.

او پلیس را پیگیری می کند که او از کجا رفته و به دنبال او می رود. او در نهایت او را (در یک سالن تیراندازی دیگر) پیدا می کند و به او می گوید که حاضر است ازدواج کند. سپس، او متوجه می شود که آنها می توانند به موقع به نیویورک پرواز کنند تا شرکت او را نجات دهند. با این حال، او به او می گوید که او شرکت را اداره خواهد کرد، در حالی که او ۹ فرزند دارد.

زیرنویس فیلم زن ۱۹۳۳ سه کارگردان روی این فیلم کار کردند. ویلیام دیترل آن را شروع کرد، و ویلیام ولمن پس از مریض شدن دیترل کار تکمیل آن را بر عهده گرفت. زمانی که مدیر تولید وارنر، جک ال. وارنر، تصمیم گرفت که بازیگری در این فیلم را دوست ندارد، ولمن در دسترس نبود، زیرا او فیلمبرداری کالج کوچ را شروع کرده بود، بنابراین مایکل کورتیز برای فیلمبرداری مجدد با جانی مک براون به عنوان جانشین معرفی شد. . کرتیز در نهایت با اعتبار تنها صفحه نمایش به پایان رسید.

زیرنویس Female 1933 - بلو سابتایتل

زیرنویس زن ۱۹۳۳ این فیلم که هزینه ساخت آن بین ۲۶۰۰۰۰ تا ۲۸۶۰۰۰ دلار بوده و ۴۵۱۰۰۰ دلار در سرتاسر جهان به ارمغان آورد، در استودیو Warners’ Burbank با نماهای بیرونی خانه Chatterton در خانه Ennis Frank Lloyd Wright در هالیوود هیلز ساخته شد.

موردانت هال نوشته است که “اگرچه لحظات مذموم خود را دارد، اما این لطف نجات بخش را دارد که با حس شوخ طبعی ساخته شده است.” او همچنین اجرای Chatterton، Brent و Gottschalk را تایید کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.