تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 16:44
194 بازدید
کد خبر : 191107

حمایت بی‌دریغ مردم موجب تحکیم انقلاب شده است

حمایت بی‌دریغ مردم موجب تحکیم انقلاب شده است

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه حمایت بی‌دریغ مردم، باعث تحکیم انقلاب شده است، تاکید کرد: از این پس نیز باید این حمایت دوطرفه باشد و حمایت نظام باید پررنگ‌تر شود، همچنان که، حمایت مردم برای انقلاب بزرگ‌ترین پشتوانه و سرمایه نظام هست. نوذر امامی بعدازظهر یکشنبه ۱۹ بهمن در نطق پیش از دستور

حمایت بی‌دریغ مردم موجب تحکیم انقلاب شده است

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه حمایت بی‌دریغ مردم، باعث تحکیم انقلاب شده است، تاکید کرد: از این پس نیز باید این حمایت دوطرفه باشد و حمایت نظام باید پررنگ‌تر شود، همچنان که، حمایت مردم برای انقلاب بزرگ‌ترین پشتوانه و سرمایه نظام هست.

نوذر امامی بعدازظهر یکشنبه ۱۹ بهمن در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه هر انقلاب و نظامی برای پایداری نیاز به اصلاحات دارد، اضافه کرد: کم‌هزینه‌ترین و بهترین روش برای آینده‌ نظام مردمی، اصلاحات بر اساس رأی و نظر مردم است.

امامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دشمن یک کشور و نظام نارضایتی و ناراحتی مردم است، گفت: اگر ملت و توده مردم پشتوانه انقلاب باشد، هیچ دشمن خارجی توانایی هماورد با کشور، ملت و نظام ما را نخواهد داشت.

این عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: مردم در طول این چهل سال، در تمام صحنه‌ها حضور داشتند و از نظام و انقلاب حمایت و درخت تنومند انقلاب را با خون فرزندان رشید خود آبیاری کرده و جنگ، تورم، تحریم، گرانی و سوء مدیریت مسئولین را تحمل کرده‌اند.

امامی تصریح کرد: از این پس شایسته است نظام حمایت خود را از مردم پررنگ‌تر کند و رابطه‌ دوطرفه‌ بین مردم و حاکمیت تقویت شود؛ چراکه هر انقلابی، نیاز به یک پویایی و بازآفرینی مجدد درونی دارد.

او اضافه کرد: اگر قرار باشد یک انقلاب، صرفاً از مقررات و یک چارچوب اولیه تبعیت کند، درنهایت به یک مدل سخت و غیرقابل انعطاف و اصلاح‌ناپذیر، تبدیل می‌شود.

امامی گفت: اگر حاکمیت بحث آسایش و رفاه مردم را مدنظر قرار ندهد، امکان دارد این حمایت که سرمایه اصلی و بی‌بدیل انقلاب هست ضعیف شده و از بین برود.

او ادامه داد: حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و حمایت بی‌دریغ مردم باعث شده جمهوری اسلامی وارد دهه پنجم حیات خود شود. انقلابی که خاستگاه آن اصلاحات سیاسی و عدالت اجتماعی بود. اگر حاکمیت بحث آسایش و رفاه مردم را مدنظر قرار ندهد امکان دارد این حمایت ضعیف شود.

امامی گفت: مردم اعتقاد دارند که برخی رفتارهای هیجانی و غیراصولی با دنیا، به نفع آمریکا و هم‌پیمانان آنان بوده و استکبار با متحدانش و القای ایران هراسی، منطقه را محل فروش هواپیما، اسلحه و مهمات خود ساخته و نفت مجانی حوزه خلیج فارس را با همکاری کشورهای غربی به یغما می‌برد و زمینه را برای تجارت و تقویت اقتصاد خودشان فراهم می‌کنند و آنچه عاید کشور ما می‌شود، گرانی، تورم و تحریم ظالمانه هست که فشار این مشکلات بر گرده‌ی طبقه متوسط به پایین بوده و باعث نارضایتی آنان می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخشی از سخنان خود و با بیان اینکه دوره پنجم از موفق‌ترین دوره‌های شورا و شهرداری‌ در شیراز بوده است، گفت: شورای پنجم در مبارزه با فساد، فراهم کردن بستر شفاف‌سازی، شهرداری الکترونیک، اجرای پروژه‌های‌ عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، گام‌های ماندگاری برداشته و در تمام پروژه‌های تصویب و اجرا شده رویکرد انسان‌محوری و شهروندمداری به وضوح قابل مشاهده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.