تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 10:11
144 بازدید
کد خبر : 184909

حاج قاسم سلیمانی نمایانگر ایستادگی کشور در مقابل کفر است

حاج قاسم سلیمانی نمایانگر ایستادگی کشور در مقابل کفر است

ایسنا/خراسان شمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایانگر مقاومت و ایستادگی کشور در مقابل جبهه کفر و ظلم است. حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: سیزدهم دی

حاج قاسم سلیمانی نمایانگر ایستادگی کشور در مقابل کفر است

ایسنا/خراسان شمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایانگر مقاومت و ایستادگی کشور در مقابل جبهه کفر و ظلم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: سیزدهم دی ماه به عنوان یک یوم الله نباید به فراموشی سپرده شود.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی دارای ارزش های دینی و معنوی بالایی بود و ۴۰ سال با دوری از تجمل‌گرایی باهدف خدمت به خلق در راستای اهداف والای اسلام تلاش کرد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یوم الله ها مورد تاکید اسلام است، افزود: روز بعثت به عنوان تولد اسلام، عید غدیر به عنوان روز اکمال بعثت و روز عاشورا به عنوان روز دفاع همه‌جانبه از بعثت و غدیر از یوم الله های اسلام به شمار می‌آیند که در روز ظهور به عنوان تجلی واقعی بعثت، غدیر و عاشورا نمایان می شوند.

حجت الاسلام زحمتکش به یوم الله های انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیز برگرفته شده از نظام جامع نبی خدا است و یوم الله هایی دارد که باید آنها را زنده نگه داریم.

وی افزود: ۱۴ خرداد، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و ۹ دی از یوم الله های انقلاب اسلامی هستند که باید آنها را زنده نگه داریم.

وی سیزدهم دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را از یوم الله های انقلاب دانست و تاکید کرد: این یوم الله ها به انقلاب اسلامی متصل هستند و فراموشی آن ها منحر به فراموشی انقلاب می شود لذا باید آن ها را گرامی بداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.