تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:51
50 بازدید
کد خبر : 192482

جشنواره فرهنگی-هنری کودکان «ترنم انقلاب» برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی-هنری کودکان «ترنم انقلاب» برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری موسسه طارق و کانون احباب، جشنواره فرهنگی-هنری کودکان «ترنم انقلاب» را به‌مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای شرکت در بخش “پسران” این جشنواره یکی از سرودهای «ای ایران ای مرز پرگهر»، «بیست و دوی بهمن بیست و دوی بهمن»، «بوی گل سوسن و

جشنواره فرهنگی-هنری کودکان «ترنم انقلاب» برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری موسسه طارق و کانون احباب، جشنواره فرهنگی-هنری کودکان «ترنم انقلاب» را به‌مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش “پسران” این جشنواره یکی از سرودهای «ای ایران ای مرز پرگهر»، «بیست و دوی بهمن بیست و دوی بهمن»، «بوی گل سوسن و یاسمن آید» و«ایران ایران ایران رگبار مسلسل‌ها» را دانلود کرده و بخوانند و فایل ضبط شده را از طریق اپلیکیشین واتس‌اپ به شماره تماس ۰۹۱۴۶۶۶۷۹۷۲ و یا نشانی اینستاگرامی kanoonakbab  و tarannome_asemani ارسال کنند.

این آثار باید به‌صورت کلیپ تصویری و از طریق موبایل ضبط شود؛ حداقل زمان کلیپ یک دقیقه و حداکثر دو دقیقه و به‌صورت افقی ضبط شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش “دختران” جشنواره نیز، پرچم ایران را در یکی از حالت “نقاشی، کاردستی، پوستر و عکس” به شماره تماس و نشانی اینستاگرامی ذکر شده، ارسال کنند؛ در بخش نقاشی و کاردستی عکس اثر، ارسال شود و در بخش عکس و پوستر نیز هر شرکت کننده مجاز به ارسال سه اثر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، این جشنواره ویژه گروه سنی زیر ۱۵ سال بوده و مهلت ارسال آثار نیز تا ۲۴ بهمن سال جاری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.