تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:11
141 بازدید
کد خبر : 185383

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد چین

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد چین

مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان در دو رشته کامپوند و ریکرود زنان و مردان از دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار و نفرات برتر به یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۱ چین اعزام می شوند. به گزارش ایسنا، سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان قرار است تابستان سال آینده در کشور چین برگزار شود

جزییات برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان/ اعزام نفرات برتر به یونیورسیاد چین

مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان در دو رشته کامپوند و ریکرود زنان و مردان از دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار و نفرات برتر به یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۱ چین اعزام می شوند.

به گزارش ایسنا، سی و یکمین دوره بازی های تابستانی دانشجویان جهان قرار است تابستان سال آینده در کشور چین برگزار شود و با توجه به اعزام تیم تیراندازی با کمان دانشجویان زن و مرد در این دوره از رقابت ها، به منظور گزینش نفرات برتر و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های موجود دانشجویان نخبه ورزشی در استان ها و بخش های مختلف، برابر هماهنگی های به عمل آمده بین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون تیراندازی با کمان، قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی، مسابقات انتخابی در دهه دوم اسفندماه سال جاری برگزار شود.

مسابقات مربوطه در دو رشته کامپوند و ریکرو برای زنان و مردان برگزار می شود و رکورد ورودی کامپوند مردان ۶۹۱، کامپوند زنان ۶۷۵، ریکرو مردان ۶۳۰ و ریکرو زنان ۶۲۰ است.

همچنین برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۴ به بعد حق شرکت در مسابقات را دارا هستند و داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر و ارائه بیمه ورزشی سال جاری (تاریخ صدور بیمه حداقل ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات باشد) الزامی و قرار است مسابقات در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.