تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:49
157 بازدید
کد خبر : 184592

تکذیب شایعه ترور دادستان بم

تکذیب شایعه ترور دادستان بم

ایسنا/کرمان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان با صدور پیامی، ضمن تکذیب شایعه ترور دادستان بم، تاکید کرد: کلیپ منتشر شده در این رابطه مربوط به پرونده ای در سالهای گذشته در یکی از شهرستان های استان بوده که عاملان ان شناسایی و مجازات شده اند. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری

تکذیب شایعه ترور دادستان بم

ایسنا/کرمان روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان با صدور پیامی، ضمن تکذیب شایعه ترور دادستان بم، تاکید کرد: کلیپ منتشر شده در این رابطه مربوط به پرونده ای در سالهای گذشته در یکی از شهرستان های استان بوده که عاملان ان شناسایی و مجازات شده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان با صدور پیامی، ضمن تکذیب شایعه ترور دادستان بم، تاکید کرد:کلیپ منتشر شده در این رابطه مربوط به پرونده ای در سال های گذشته در یکی از شهرستان های استان بوده که عاملان ان شناسایی و مجازات شده اند.

در این پیام تاکید شده است: براساس هماهنگی های حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان و مراجع مربوطه، عاملان این شایعه و پخش کلیپ شایعه، شناسایی شده اند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: بدون شک دستگاه قضایی  استان کرمان با هرگونه اقدام خلاف مصالح عمومی که منجر به تشویش اذهان  عمومی و بر هم زدن ارامش روانی جامعه شود با جدیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.