تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:45
38 بازدید
کد خبر : 182089

توسعه بدمینتون اصفهان موجب توانمندی بدمینتون کشور می‌شود

توسعه بدمینتون اصفهان موجب توانمندی بدمینتون کشور می‌شود

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت استان اصفهان و اعتقاد رئیس فدراسیون هر زمان که بدمینتون اصفهان در اوج و قدرت قرار داشته، بدمینتون کشور نیز روزهای خوبی داشته است. سیدمحمد طباطبایی امروز (یکشنبه- ۲۶ بهمن ماه) در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد: بحث سرپرستی و شیوع

توسعه بدمینتون اصفهان موجب توانمندی بدمینتون کشور می‌شود

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت استان اصفهان و اعتقاد رئیس فدراسیون هر زمان که بدمینتون اصفهان در اوج و قدرت قرار داشته، بدمینتون کشور نیز روزهای خوبی داشته است.

سیدمحمد طباطبایی امروز (یکشنبه- ۲۶ بهمن ماه) در مجمع انتخابات هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد: بحث سرپرستی و شیوع ویروس کرونا برنامه های سرپرست هیئت را تحت تاثیر خود قرار داد و اجازه نداد، برنامه های خوبی انجام شود.

وی افزود: بدمینتون استان اصفهان جایگاه ویژه و رفیعی در کشور داشته و فراز و فرودهای طولانی داشته است و یک دوره سرپرستی طولانی و حتی در مقطعی بدون سرپرست بود و این مسئله آسیب های زیادی را به بدمینتون استان وارد کرد.

وی ابرازامیدواری کرد که با کادر جدید، بدمینتون اصفهان به جایگاه خود بازگردد، چراکه ریاست فدراسیون نیز اعتقاد دارد که رشد و توسعه بدمینتون اصفهان برابر با قوی بودن و توانمندی بدمینتون کل کشور است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به سوابق قاری قرآن در پست های اجرایی استان، گفت: امیدواریم در حوزه ورزش نیز شاهد برنامه های خوب رییس جدید باشیم و می خواهم با توجه به چشم انداز برنامه های ورزش استان، برنامه ریزی کرده و در راستای سیاست های کلان ورزش استان و فدراسیون گام بردارد تا شاهد رشد و پیشرفت این رشته در آینده باشیم.

وی تصریح کرد: هیئت های استان اصفهان با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارند می توانند افق های روشن و درخشانی را برای ورزش استان ترسیم کنند و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار تمام فدراسیون های ورزشی برای پیشبرد اهداف خواهد بود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تشکیل هیئت رئیسه، شورای سیاستگذاری و شورای راهبردی هیئت، توجه به پیشکسوتان و توجه به شهرستان ها بسیار اهمیت دارد و امیدوارم با دست به دست دادن ها، عقب ماندگی که برای بدمینتون استان اصفهان رخ داده است، رفع شود.

وی افزود: امروز رقابت تمام شد و رفاقت در هیئت بدمینتون آغاز شد و می دانم که خانواده بدمینتون با توجه به حسن اخلاق و جایگاه اجتماعی آقای قاری قرآن، از وی خواسته اند به این حوزه وارد شود تا بدمینتون استان اصفهان را به روزهای درخشان خود بازگرداند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.