تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 10:57
140 بازدید
کد خبر : 181619

تحول‌گرایی، دستور کار ویژه در استانداری خراسان جنوبی است

تحول‌گرایی، دستور کار ویژه در استانداری خراسان جنوبی است

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شعار تحول‌گرایی دولت، دستور کار ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است و باید در همه حوزه‌های تابعه این معاونت، موارد مختلف در راستای رسیدن به این تحول را احصا و برای تحقق آنها برنامه‌ریزی کنیم. علیرضا عباس‌زاده در نخستین نشست آشنایی با مدیران کل

تحول‌گرایی، دستور کار ویژه در استانداری خراسان جنوبی است

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شعار تحول‌گرایی دولت، دستور کار ویژه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است و باید در همه حوزه‌های تابعه این معاونت، موارد مختلف در راستای رسیدن به این تحول را احصا و برای تحقق آنها برنامه‌ریزی کنیم.

علیرضا عباس‌زاده در نخستین نشست آشنایی با مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری افزود: با توجه به تاکید شخص استاندار مبنی بر برنامه‌ریزی برای تحقق شعار تحول‌گرایی دولت این موضوع به‌طور ویژه در دستور کار این معاونت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در این مجموعه اظهار داشت: مهم این است که رفع بخشی از محرومیت‌های استان به حوزه کاری ما مرتبط می‌شود و در همین راستا باید اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: این مسوولیت نیازمند انسجام حوزه‌های مختلف معاونت، هم‌افزایی دستگاه‌ها، تقویت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و برنامه‌ریزی برای اجرای دقیق و به‌موقع پروژه‌های عمرانی است.

وی افزود: با تعامل و همبستگی مجموعه می‌توانیم ماموریت‌های حاکمیتی وزارت کشور را به نحو احسن انجام دهیم.

این نشست با حضور مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیران کل و معاونین واحدهای تابعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

“علیرضا عباس‌زاده” بتازگی با حکم استاندار خراسان جنوبی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب و جایگزین “محمد فرهادی” شد که از بهمن سال گذشته این مسئولیت را برعهده داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) را در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.