تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 17:05
166 بازدید
کد خبر : 186204

تبریک رئیس کمیسیون امور بین‌الملل مجلس بلاروس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

تبریک رئیس کمیسیون امور بین‌الملل مجلس بلاروس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

رئیس کمیسیون امور بین‌الملل مجلس نمایندگان بلاروس در پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خطاب به دولت ایران افزود: ما همیشه متحد کشور شما خواهیم بود و برای شما در این روز بزرگ موفقیت در پیشبرد اهداف دولت، تحکیم سنت‌ها و پایه‌های فرهنگی و مذهبی را آرزو می‌کنم. به گزارش ایسنا، آندری

تبریک رئیس کمیسیون امور بین‌الملل مجلس بلاروس به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

رئیس کمیسیون امور بین‌الملل مجلس نمایندگان بلاروس در پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خطاب به دولت ایران افزود: ما همیشه متحد کشور شما خواهیم بود و برای شما در این روز بزرگ موفقیت در پیشبرد اهداف دولت، تحکیم سنت‌ها و پایه‌های فرهنگی و مذهبی را آرزو می‌کنم.

به گزارش ایسنا، آندری ساوینیخ در پیام خود اظهار کرد: برای من مایه افتخار است که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما تبریک بگویم. برای مردم و ملت بلاروس، ایران کشوری دوست و بسیار بااهمیت به شمار می‌آید که به صورت فعال در راستای تقویت رفاه شهروندان خود و تحکیم صلح در چارچوب سازمان ملل و مجامع بین‌المللی همکاری می‌کند.

رئیس کمیسیون امور بین‌الملل مجلس نمایندگان بلاروس افزود: ما همیشه متحد کشور شما خواهیم بود و می‌خواهم برای شما در این روز بزرگ موفقیت در پیشبرد اهداف دولت، تحکیم سنت‌ها و پایه‌های فرهنگی و مذهبی را آرزو کنم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.