تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:52
133 بازدید
کد خبر : 182145

برگزاری برنامه‌های فرهنگی امامزادگان مازندران در بستر شبکه‌های اجتماعی

برگزاری برنامه‌های فرهنگی امامزادگان مازندران در بستر شبکه‌های اجتماعی

ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هرسال با آغاز ماه رجب برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می‌شد، گفت: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده و در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. مسعود قربانی اظهار کرد: آغاز

برگزاری برنامه‌های فرهنگی امامزادگان مازندران در بستر شبکه‌های اجتماعی

ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه هرسال با آغاز ماه رجب برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می‌شد، گفت: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده و در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

مسعود قربانی اظهار کرد: آغاز سال شمسی در فروردین، آغاز سال قمری در محرم و آغاز سال بندگی با رجب آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هرسال با آغاز ماه رجب برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران تدارک دیده می‌شد، افزود: امسال به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رجب محدودتر شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: امسال در ماه رجب برنامه‌های حضوری و تجمعی جهت حفظ سلامتی مردم حذف و سایر فعالیت‌ها به بستر شبکه‌های اجتماعی منتقل شده که با همکاری هیأت‌های مذهبی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
قربانی با بیان اینکه خیران و واقفان خیراندیش در هر امری که در جامعه اتفاق افتاده و وقف می‌توانسته پشتیبان آن باشد، وارد شده‌اند و از آنها قدردانی می‌کنیم، ادامه داد: موقوفات برای اعیاد ائمه معصومین در استان بسیار اندک است و از واقفان خیراندیش تقاضا می‌شود در ایجاد وقف‌های جدید ضمن توجه به نیازهای روز جامعه به اعیاد ائمه و مناسبت های مذهبی توجه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.