تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 10:43
140 بازدید
کد خبر : 192812

برنامه‌های امسال دهه‌ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می‌شوند

برنامه‌های امسال دهه‌ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می‌شوند

ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۲۲ کمیته مختلف برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دهه‌ی فجر امسال  ۲۲ کمیته تخصصی و ۱۱ ستاد شهرستانی کار برنامه‌ریزی واجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان

برنامه‌های امسال دهه‌ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می‌شوند

ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۲۲ کمیته مختلف برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دهه‌ی فجر امسال  ۲۲ کمیته تخصصی و ۱۱ ستاد شهرستانی کار برنامه‌ریزی واجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان را بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به جایگاه دهه‌ی فجر  برای ملت ایران ، تصریح کرد:بر این اساس بزرگداشت این ایام تاریخ ساز و ماندگار باید به نحو باشکوه و با مشارکت آحاد مردم برگزار شود و این دهه  به عنوان عید انقلاب هر ساله فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می‌کند و این برهه بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای نشان دادن وحدت، همدلی و ابراز وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

 

چراغی‌پور با تاکید بر اینکه ملت ایران قدردان این انقلاب هستند و برای حفظ و حراست آن از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، تصریح کرد: تلاش ما برای نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه‌ها و تدوین بهترین شیوه به منظور تحقق اهداف و ارتقاء سطح کیفی مراسم است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.