تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:15
146 بازدید
کد خبر : 191323

باید شکرگذار نعمت انقلاب بود

باید شکرگذار نعمت انقلاب بود

ایسنا/تهران بمناسبت ایام الله دهه فجر اعضای شورای تامین ظهر یکشنبه ۱۹ بهمن ماه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کردند. آیت الله سیدمرتضی محمودی در این دیدار با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم طاغوت گفت: آنهایی که زمان طاغوت ، ظلم ها و ستم های رژیم

باید شکرگذار نعمت انقلاب بود

ایسنا/تهران بمناسبت ایام الله دهه فجر اعضای شورای تامین ظهر یکشنبه ۱۹ بهمن ماه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی در این دیدار با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم طاغوت گفت: آنهایی که زمان طاغوت ، ظلم ها و ستم های رژیم منحوس پهلوی را شاهد بودند به خوبی می دانند که امروز در نعمت الهی بر سر می بریم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و مدیریتی افزود: باید همه دست به دست یکدیگر داده و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی برخی از خاطرات دوران طاغوت را خاطرنشان کرد و افزود: باید شکرگذار نعمت انقلاب بود تا ان شاالله این انقلاب زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشد و امیدواریم همگان آن دوران را شاهد باشند.

امام جمعه شهرستان ورامین از استادش حضرت امام خمینی(ره) با عظمت یاد کرد و وجود ایشان را موهبت الهی در زمان ما حاضر دانست.

در این دیدار حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و رییس شورای تامین با تجلیل از مبارزات و خدمات آیت‌الله محمودی و تحسین ساخت مستند پیرامون زندگی ایشان، پاسداشت دهه فجر و دستاوردهای انقلاب را از مهم ترین وظایف مسئولان دانست.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.