تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:37
118 بازدید
کد خبر : 185231

بازگشت به برجام طبق دستورات رهبر انقلاب باشد

بازگشت به برجام طبق دستورات رهبر انقلاب باشد

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، بازگشت به برجام بدون عملی شدن دستورات رهبر انقلاب را خیانت به ملت ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری همواره غیر قابل اعتماد بودن زیاده خواهی دشمنان ایران را به مسئولان گوشزد کردند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه

بازگشت به برجام طبق دستورات رهبر انقلاب باشد

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، بازگشت به برجام بدون عملی شدن دستورات رهبر انقلاب را خیانت به ملت ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری همواره غیر قابل اعتماد بودن زیاده خواهی دشمنان ایران را به مسئولان گوشزد کردند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه امروز جهانیان به افول آمریکا اذعان دارند، اظهار کرد: خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که در مقابله با کرونا ناکام مانده اند.

وی حاکمان آمریکا را کم عقل ترین حاکمان دنیا دانست و افزود: دنیای غرب درک درستی از اسلام و قرآن و شیعه ندارد و با اسلام هراسی می خواهند واقعیت ها را انکار کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به تلاش دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: دشمنان بدترین توطئه ها را علیه ملت ایران اعمال کردند، اما همواره شکست خورده اند، زیرا این مردم تحت ولایت امام زمان و پیرو ولی فقیه هستند و هرگز در مقابل دشمنان تسلیم نمی شوند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه دشمنان بعد از ارتحال امام خمینی(ره) کار انقلاب را تمام شده می دانستند، گفت: امروز سه دهه است که مقام معظم رهبری هدایت کشتی انقلاب را بر عهده دارند و با کمک مردم از همه جنگ و تحریم و فتنه و… عبور کردیم.

وی از مسئولان خواست ولایتمداری ملت ایران را سرلوحه خویش قرار دهند و در مقابل دشمن مقاومت داشته باشند و تصریح کرد: در جریان برجام شاهد بدعهدی غربی ها بودیم و با وجود تعهد کامل ایران به این قرارداد، نه تنها شاهد کاهش تحریم ها نبودیم، بلکه فشارها بر کشور و ملت افزایش یافت.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شرط بازگشت به برجام، اضافه کرد: همانگونه که رهبری فرمودند بدعهدان اروپایی و آمریکایی حق شرط گذاشتن برای ایران را ندارند و این فرمایش با خرد و منطق همراه است.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر برداشتن عملی همه تحریم ها به عنوان اصلی ترین شرط بازگشت به برجام، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولان تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران را نادیده گرفته و می خواهند بدون پیش شرط برجام را اجرایی کنند.

امام جمعه رشت، بازگشت به برجام بدون عملی شدن دستورات رهبر انقلاب را خیانت به ملت ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری همواره غیر قابل اعتماد بودن زیاده خواهی دشمنان ایران را به مسئولان گوشزد کردند لذا باید دستورات رهبر را که همانا نشان دهنده اقتدار ایران است، اجرایی کنیم.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینمه مردم ایران هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت، عنوان کرد: ملت ایران ملتی مقاوم، مقتدر و عزتمند هستند و در طول ۴۲ سال گذشته این واقعیت را ثابت کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت قائل شدن اسلام برای خانواده، اظهار کرد: خانواده بنیان  جامعه را تشکیل می دهد و اگر خانواده آسیب ببیند، بی تردید جامعه به انحراف می رود. امروز دشمنان فرهنگ اسلامی با ترویج سبک زندگی غربی، خانواده هدف قرار داده اند تا امت اسلام را به انحراف بکشانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با درود و سلام به ملت ایران به ویژه مردم گیلان و شهر رشت در راستای حضور در راهپیمایی خانوادگی خودرویی ۲۲ بهمن امسال، بیان کرد: ملت ایران در سایه توجهات الهی، امام زمان(عج) و درایت رهبران خود همچنان ایستاده است و از این مسیر فاصله نمی گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.