تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 16:25
141 بازدید
کد خبر : 185889

بازدید رییس مجلس از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری مدرن در پیشوا

بازدید رییس مجلس از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری مدرن در پیشوا

ایسنا/تهران رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر شهرستانی به ورامین از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری مدرن صفاری بازدید کرد. شهریار صفاری بزرگترین تولید کننده دام در شهرستان پیشوا اظهار کرد: در حال حاضر این واحد دامی دارای ۶۲۰۰ راس دام موجود است که دو هزار راس دام آن شیر دوشی می باشد. وی گفت: در این واحد

بازدید رییس مجلس از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری مدرن در پیشوا

ایسنا/تهران رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر شهرستانی به ورامین از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری مدرن صفاری بازدید کرد.

شهریار صفاری بزرگترین تولید کننده دام در شهرستان پیشوا اظهار کرد: در حال حاضر این واحد دامی دارای ۶۲۰۰ راس دام موجود است که دو هزار راس دام آن شیر دوشی می باشد.

وی گفت: در این واحد دامی روزانه ۸۰ تن شیر تولید و پس از تامین نیاز داخلی دشت ورامین به واحد های لبنی در استان تهران توزیع می شود.

صفاری افزود: این واحد دامی بزرگترین دامی و مدرن ترین واحد تولید دام در استان است که براساس معیارهای جهانی ساخته شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از دولت و مجلس می خواهیم در راستای حمایت از واحد های دامی و تامین نهادها فکر اساسی بکنند چرا که بزرگترین مشکل دامداران تولید نهادهای دامی است.

علی عابدی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا در حاشیه این مراسم گفت: شهرستان پیشوا قطب کشاورزی استان تهران است و در حال حاضر ۱۱۰۰ واحد تولید دامی در شهرستان فعال می باشد که نزدیک به ۲۵۰ تن شیر تولید می شود.

وی بیان کرد: اکثر واحدهای دامی پیشوا گوشتی بوده و حدود ۲ گوشت و پروتین استان را تامین می کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.