تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:15
164 بازدید
کد خبر : 189508

اولتیماتوم سولسشایر به داوید دخئا

اولتیماتوم سولسشایر به داوید دخئا

سرمربی منچسریونایتد به دروازه‌بان تیمش هشدار داد با ادامه این روند شماره یک را از او می‌گیرد. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف،  داوید دخئا در فصل جاری نیز عملکرد خوبی برای تیمش نداشته است و در بازی برابر اورتون با اشتباهاتی که داشت باعث شد تا تنها یک امتیاز از این دیدار

اولتیماتوم سولسشایر به داوید دخئا

سرمربی منچسریونایتد به دروازه‌بان تیمش هشدار داد با ادامه این روند شماره یک را از او می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف،  داوید دخئا در فصل جاری نیز عملکرد خوبی برای تیمش نداشته است و در بازی برابر اورتون با اشتباهاتی که داشت باعث شد تا تنها یک امتیاز از این دیدار نصیب شیاطین سرخ شود.

این در حالی است که دین هندرسون دروازه بان ذخیره منچستریونایتد شرایط خوبی دارد و آن طور که از باشگاه یونایتد خبر می رسد، سولسشایر قصد دارد در دیدار برابر وستهام در جام حذفی، هندرسون را به میدان بفرستد و به داوید دخئا نیز هشدار داده است تا در صورت عدم بهبود شرایطش، شماره یک را از دست می دهد و مجبور به نیمکت نشینی می شود.

افت داوید دخئا از قبل از جام جهانی روسیه شروع شد و عملکرد ضعیف او در جام جهانی نیز باعث شد تا او جایگاه خود در تیم ملی کشورش را نیز از دست رفته ببیند و با توجه به در پیش بودن یورو ۲۰۲۰، باید دید این دروازه بان در ادامه فصل چطور عمل خواهد کرد.

منچستریونایتد باید در ادامه دیدارهای خود در این فصل در جام حذفی به دیدار وستهام برود که دیوید مویس را روی نیمکت خود دارد. یونایتد در مرحله قبل موفق به حذف لیورپول شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.