تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:42
41 بازدید
کد خبر : 186659

افتتاح ۳۱۱۳ واحد مسکن مددجویان در لرستان

افتتاح ۳۱۱۳ واحد مسکن مددجویان در لرستان

ایسنا/لرستان با حضور رئیس کمیته امداد ۳۱۱۳ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت در لرستان واگذار شد. مرتضی بختیاری، در مراسم واگذاری ۳۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده استان لرستان که با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به

افتتاح ۳۱۱۳ واحد مسکن مددجویان در لرستان

ایسنا/لرستان با حضور رئیس کمیته امداد ۳۱۱۳ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت در لرستان واگذار شد.

مرتضی بختیاری، در مراسم واگذاری ۳۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده استان لرستان که با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به وقوع سیل در فروردین ۹۸ در استان‌های مختلف کشور اشاره و اظهار کرد: در استان بیش‌از ۱۳ هزار واحد مسکن در این سیل تخریب شد که سه هزار واحد از آن متعلق به مددجویان کمیته امداد بود.

وی با بیان اینکه امروز به مناسبت دهه فجر ۳۱۱۳ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در شهرهای مختلف استان افتتاح شد، افزود: برخی از این واحدها متعلق به مددجویان سیل‌زده و بخشی متعلق به مددجویان فاقد مسکن است که امروز تحویل آنان شد.

بختیاری با اشاره به برخی اقدامات این نهاد در حوزه اشتغال و مسکن در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت بوده، عنوان کرد: کل اعتبار هزینه شده برای ساخت واحدهای مسکونی افتتاح شده در استان ۳۲۷ میلیارد تومان بوده است.

بختیاری ادامه داد: از این مبلغ چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت، ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد مسکن، ۱۳۶ میلیارد تومان آورده مددجویان و ۴۲ میلیارد تومان با مساعدت کمیته امداد و خیران بوده است.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم با اشاره به همکاری سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد و بنیاد مسکن، گفت: این همکاری‌ها آغاز شد تا بتوانیم از سوی نظام برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نیازمندان مسکن بسازیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.